Leidinio teigimu, tilto į Krymą statybos pristabdytos. „Forbes“ gavo kompanijos „Stroigazmontaž“ vadovo Andrejaus Kirilenkos laišką Rusijos kelių bendrovei „Avtodor“ ir Transporto ministerijai.
Aiškėja, kad ši kompanija-rangovė, priklausanti milijardieriui Arkadijui Rotenbergui (jis laikomas artimu Vladimirui Putinui), pastarąjį kartą gavo atlygį už atliktus darbus 2015 m. gruodį. Pernai kompanijai pervesta 48,9 mlrd. rublių, o šiemet valstybė turėjo sumokėti dar 65,4 mlrd. Tačiau ši suma kol kas pakibo ore, o pervestas avansas jau išnaudotas, nebėra už ką pirkti nei įrangą, nei medžiagas, nei algas yra iš ko mokėti. Pinigus kompanija bando „išsimušti“ jau nuo vasario mėnesio, tačiau bergždžiai.
Tiesa, agentūra „Interfaks“, cituodama prezidento patarėjo Dmitrijaus Peskovo žodžius, paskubėjo pranešti, kad Kremlius skubiai išspręs visas problemas ir statybos darbai bus tęsiami. Neva pinigai užstrigo tik dėl biurokratinių problemų, nes Kremlius griežtai kontroliuoja šiam milžiniškam projektui skiriamas lėšas.
Tilto statybos nuolat brangsta
15min jau rašė, kad tilto į Krymą statybos nuolat brangsta. ir dėl to kaltinami Vakarai, neva, brangiai parduodantys statybines medžiagas.
Tačiau pati Rusijos žiniasklaida ne kartą yra įvardijusi kitą priežastį. Pinigai dingsta „juodojoje skylėje“, t.y. tarpininkų kišenėse.
Primename, kad pirminiais paskaičiavimais, 19 km tilto statyba turėjo kainuoti 50 mlrd. rublių. Dabar jau kalbama apie 228 mlrd. (beveik 3 mlrd. Eur). „Klerkai“ teisinasi, kad statybą brangina ir tai, kad jie nebuvo paskaičiavę, kad reikės didelių pertvarkymų ir krantuose – kuriant infrastruktūrą ir miestelius statybininkams. Tačiau neoficiali versija – savo dalies nori įvairaus kalibro tarpininkai – klerkai ir Kremliui artimi vertelgos.