„Ford“ pardavimų augimą visų pirma lėmė naujos kartos vienos tonos mikroautobuso „Transit Custom“ bei „Ranger“ pikapo paklausa. 2013 m., tai yra pirmaisiais „Transit Custom“ pasirodymo rinkoje metais, jų parduota 41,500. „Ranger“ pikapų pardavimai, lyginant su 2012 m., praėjusiais metais išaugo beveik dvigubai – iš viso jų parduota 15,400.
Per 2014 m. „Ford“ planuoja užbaigti 24 mėnesius trunkantį šių komercinių automobilių linijos atnaujinimą ir plėtrą Europoje. Po to, kai 2012 m. debiutavo „Ranger“ pikapas ir „Transit Custom“, pernai „Ford“ pradėjo „Transit Connect“ ir naujos kartos „Fiesta Van“ gamybą. Naująjį asortimentą užbaigs dviejų tonų „Transit“ ir kompaktinis „Transit Courier“, kuriuos rinkai planuojama pristatyti pirmąjį šių metų pusmetį.
„Šiandien „Ford“ turi naujausias komercinių automobilių linijas Europoje ir tai vilioja pirkėjus į mūsų salonus. Naujų produktų pasiūlysime ir šiais metais, todėl esu įsitikinęs, kad mūsų rinkos dalis ir toliau sėkmingai augs“, – sakė „Ford of Europe“ komercinių automobilių direktorius rinkodarai ir pardavimams Kevinas Griffinas.
Praėjusiais metais „Ford Transit Connect“ gavo 2014 m. Tarptautinio komercinio automobilio vardą, leisdamas „Ford“ tapti pirmu ir vieninteliu gamintoju, gavusiu šį apdovanojimą antrus metus iš eilės. Prieš tai šį titulą kompanijai pelnė „Transit Custom“.