25 procentų svorio sumažinimas padarė „Fusion“ lengvą kaip „Ford Fiesta“. Automobilis tapo greitesnis, ekonomiškesnis ir išmetama mažiau anglies dioksido. „Ford“ teigia, kad automobilių lengvinimo technologijos gali būti naudojamos visoje gamybos serijoje ir dideliais kiekiais.
„Šiandien vartotojai nori ekonomiškumo, bet jie taip pat nori daugiau technologijų ir funkcijų automobilyje, kurios paprastai transporto priemonėms prideda nemažai svorio“, – sakė Rajas Nairas, „Ford“ grupės viceprezidentas globalių produktų kūrimui.
„Ateinančiais metais skirsime daug dėmesio automobilių lengvinimui. Mes tiriame daug pažangių medžiagų, kurių naudojimas padėtų sumažinti svorį mūsų automobiliuose“, -pridūrė jis.
„Ford“ lengvasis konceptas naudoja daug tų pačių pažangių medžiagų, randamų šiandienos elektroniniuose prietaisuose, įskaitant aliuminį, chemiškai grūdintą stiklą ir pažangius lengvuosius plastikus. Šios medžiagos buvo įtrauktos į visą transporto priemonės projektavimą, įskaitant pakabą, kėbulą ir interjero detales, tokias kaip sėdynės, spyruoklės ar stabdžių diskai.