Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ford“ nespėja gaminti „EcoBoost“ variklių

Po to, kai „Ford“ 2010 metais rinkai pasiūlė 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ serijos variklius, pastaruosius gaminanti įmonė Bridžende dirba be pertraukų – nuo to laiko parduota jau daugiau nei 50 tūkstančių automobilių su šio modelio varikliais, o paklausa neslopsta. Galingas, taupus ir netaršus variklis montuojamas net šešiuose „Ford“ modeliuose: „Focus“, „Mondeo“, C-MAX, „Grand C-MAX“, S-MAX ir „Galaxy“.
Gaminamas „Ford EcoBoost“ variklis
Gaminamas „Ford EcoBoost“ variklis / Gamintojo nuotr.

„Paklausa šiems varikliams  viršija mūsų fizinius gamybos pajėgumus, todėl šiuo metu ieškome būdų didinti gamybos apimtis“, - sako Bridžendo variklių gamyklos vadovas Kieranas Cahillas.

Nepaisant palyginti nedidelio darbinio tūrio, „EcoBoost“ varikliai pasižymi įspūdinga galia. „Ford Focus“ 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 7,9 sekundės, o automobilio maksimalus greitis siekia 222km/h, tačiau vidutinės degalų sąnaudos yra vos 6 litrai benzino 100 kilometrų kelio. Taupyti padeda ir „Auto-Start-Stop“ sistema, automatiškai išjungianti variklį automobiliui sustojus. 

„Ford Galaxy“, varomas šio 160 AG variklio, šimtui kilometrų sunaudoja tik 7,2 litro degalųNetgi masyvus šeimos automobilis „Ford Galaxy“, varomas šio 160 AG variklio, šimtui kilometrų sunaudoja tik 7,2 litro degalų, nepaisant to, kad jo dinaminės savybės išlieka labai geros – 100 km/h greitį „Galaxy“ pasiekia per mažiau nei 10 sekundžių.

Maža CO2  tarša pasiekiama naudojant tokias progresyvias sistemas kaip jau minėta „Auto-Start-Stop“ arba radiatoriaus grotelių valdymo sistema „Active Grille Shutter“. Daug nematomo darbo nudirba unikali elektroninė variklio procesų valdymo sistema, kuri fiksuoja kintamo vožtuvų reguliavimo sistemos Ti-VCT, turbinos slėgio kitimo, elektroninės droselio sklendės padėties, uždegimo laiko, kuro purkštukų slėgio ir kitų svarbių procesų duomenis milijoną kartų per sekundę. 

Naujojo „Ford Focus“ su „EcoBoost“ varikliu anglies dvideginiu taršos rodiklis siekia 139 g/km, „Mondeo“ – 149 g/km. Tai – puikūs rodikliai, pasiekti neaukojant dinaminių automobilių savybių. 

„Tiesą sakant, „Ford EcoBoost“ benzininiai varikliai klientams suteikia daugumą privalumų, kuriais pasižymi naujausi dyzeliniai varikliai. Tarp jų galiu paminėti įspūdingą trauką esant mažiems variklio sūkiams ir nedidelę taršą CO2. Tuo pat metu išlieka azartiškas vairavimas aukštesniame sūkių diapazone ir nedidelė paties variklio kaina – tai, kas būdinga benzininiams varikliams“, - pažymėjo „Ford Europe“ variklių plėtros vadovas Grahamas Hoare.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų