„Ford“ pelnė du apdovanojimus už inovatyvumą

Dešimtą kartą surengtuose automobilių pramonės inovacijų apdovanojimuose „AutomotiveINNOVATIONS“ „Ford Motor Company“ pelnė „Inovatyviausio masinės gamybos prekės ženklo“ apdovanojimą, o „Ford Focus“ laimėjo savo klasėje. Konkurso žiuri išskyrė „Ford“ pasiekimus kuriant saugumo ir pusiau autonominio automobilių valdymo sistemas.
„Ford Focus“ bandymai Ispanijoje
„Ford Focus“ bandymai Ispanijoje / Pauliaus Sviklo / 15min nuotr.

Įvertinęs visų 18 pasaulinių automobilių gamintojų grupių, kurios atstovauja 53 prekės ženklus, pasiekimus kuriant ir diegiant inovatyvius sprendimus, Vokietijos „Automotive Management“ centras pripažino „Ford“ geriausiu masinės gamybos kategorijoje. Naujasis „Ford Focus“ tapo savo klasės laimėtoju, o „Ford Mondeo“ savo klasėje buvo geriausiųjų trejetuke.

„Ford“ pelnė apdovanojimus už savo automobilių saugumą bei vairuotojui skirtas pagalbines sistemas, tokias kaip „Active Park Assist“, kuri padeda vairuotojui pastatyti mašiną šalia kitų mašinų, bei susidūrimų prevencijos technologiją „Active City Stop“.

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./„Ford Focus“ bandymai Ispanijoje
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./„Ford Focus“ bandymai Ispanijoje

„Inovacijos visada buvo „Ford“ arkliukas ir, automobilių industrijai įžengiant į greitų technologinių pokyčių periodą, tai tampa vis labiau gyvybiškai svarbu“, – teigė „Ford of Europe“ produktų vystymo viceprezidentas Joe Bakajus. „Technologijos, kurias mes diegiama šiandien, sukuria saugesnes ir išmanesnes keliones.“

„Automotive Management“ centras yra nepriklausomas automobilių ir mobilumo tyrimų centras bei strateginis konsultantas Bergiš Gladbacho taikomųjų mokslų universitetui Vokietijoje.

„AutomotiveINNOVATIONS“ žiuri, kuriai vadovauja centro direktorius profesorius Stefanas Bratzelis paskelbė, kad gamintojai vertinimui pateikė net 300 vairuotojo pagalbinių sistemų.

„AutomotiveINNOVATIONS“ gali numatyti automobilių industrijos ateities tendencijas, nes turėjo progą susipažinti ir įvertinti net 1200 techninių sprendimų. „Ford“ nuosekliai didino pažangiausių technologijų dalį savo kuriamuose automobiliuose, o per tokius modelius kaip „Focus“ ir „Mondeo“ dauguma inovacijų rado savo kelią į masinę gamybą“, – pažymėjo S.Bratzelis.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Mondeo“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Ford Mondeo“

Žiūri taip pat įvertino „Ford“ 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį, kuris praeitais metais tapo pirmuoju varikliu, kuris buvo įvardintas „International Engine of the Year“ tris metus iš eilės, bei kompanijos „Electronic Stability Programme“ technologiją.

Kalbėdamas apie tolesnę „Ford“ strategiją, J.Bakajus išskyrė „Ford Smart Mobility“ – kompanijos planus padėti užtikrinti judėjimo laisvę vis labiau urbanizuotame ir tankiau apgyvendintame pasaulyje. Sausio mėnesį kompanija pradėjo įgyvendinti 25 pilotinius projektus, kuriais bus siekiama tobulinti mobilumo, komunikacijos tarp žmogaus ir mašinų, autonomiškai veikiančių automobilių ir informacijos valdymo technologijas.

Pernai pradėtas gaminti naujasis „Ford Focus“ parduodamas daugiau nei 140 rinkų visame pasaulyje. „Focus“ turi balso komandų pagalba valdomą „SYNC 2” technologiją, kuri vairuotojams ištarus „aš alkanas“ pateiks visą sąrašą netoliese esančių restoranų ir nuorodas iki jų.

Naujos kartos „Mondeo“ išsiskiria tokiomis technologijomis kaip prisipučiantys saugos diržai ar „Pre-Collision Assist with Pedestrain Detection“, kuri aptinka pėsčiuosius kelyje ir automatiškai įjungia stabdžius, jei vairuotojas nereaguoja į įspėjimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis