Manoma, kad iš pradžių šį modelį daugiausia naudos pristatymo tarnybos, kurios siekia sumažinti išlaidas vairuotojų užmokesčiui, taip pat pavėžėjimo paslaugų tarnybos, rašoma įmonės pranešime.
Spėjama, kad tokie automobiliai daugiausia važinės miestuose, kuriuose bus sukurtos specialios zonos automobiliams be vairuotojo.
Be to, „Ford“ trečiadienį pranešė, jog už neskelbiamą sumą įsigijo Izraelio mašininio mokymosi startuolį SAIPS ir investavo 75 mln. JAV dolerių į Kalifornijos įmonę „Velodyne“, gaminančią lazerinius jutiklius. Į šią įmonę taip pat investavo Kinijos interneto įmonė „Baidu“.
„Ford“ ir „Baidu“ ketina siekti, kad „Velodyne“ jutiklių kaina sumažėtų iki 300–500 JAV dolerių už vienetą ir juos būtų galima naudoti masinėje automobilių gamyboje. Pirmasis įmonės lazerinis jutiklis kainavo 75 tūkst. JAV dolerių (o maždaug tiek pat kainuoja „Tesla“ „Model S“) ir buvo gana didelis, tad jį tekdavo įrenginėti ant automobilio stogo.
Autonominius automobilius kuria daugelis stambių automobilių gamintojų, įskaitant „General Motors“ ir „Toyota“, ir kai kuriuose modeliuose jau įdiegtos tam tikros automatinės funkcijos – tokie automobiliai, pavyzdžiui, moka savarankiškai parkuotis, stabdyti, jeigu kelyje atsiranda kliūtis, ir laikytis konkrečios eismo juostos.
Tačiau „Ford“ yra pasiryžusi sukurti visiškai savavaldį automobilį – iš dalies dėl nuogąstavimų, kad atsijungus automatinėms funkcijoms vairuotojams gali nepavykti greitai perimti valdymą.