Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

„Ford“ žengė dar vieną svarbų žingsnį elektrifikavimo plėtros link, komercinių automobilių padaliniui „Ford Pro“ atskleidus pirmąsias detales apie naująjį visiškai elektrinį „E-Transit Custom“, rašoma pranešime.
„Ford E-Transit Custom“
„Ford E-Transit Custom“ / Gamintojo nuotr.

Įkandin elektriniam „E-Transit“, kurio gamyba pradėta šių metų kovą, pristatomas naujasis „E-Transit Custom“ yra pirmasis iš keturių elektrinių komercinių automobilių, kuriuos „Ford Pro“ įmonė planuoja sukurti iki 2024 metų. Jis nustatys naują furgonų, kurių keliamoji galia siekia vieną toną, standartą Europoje ir padės verslams visame regione sklandžiai pereiti prie elektrifikuotų transporto priemonių.

Dalis ambicingo plano

Visiškai elektrinis perkamiausio Europoje komercinės paskirties furgono įpėdinis iš pagrindų sukurtas taip, kad sklandžiai įsilietų į darbo našumą didinančių ir pridėtinę vertę kuriančių „Ford Pro“ produktų ekosistemą.

„E-Transit Custom“ modelyje naudojami „Ford Pro“ programinės įrangos, įkrovimo, aptarnavimo ir finansavimo sprendimai bus pasiekiami vienoje platformoje. Tai leis padidinti eksploatacijos trukmę ir sumažinti eksploatacijos išlaidas.

„Ford Pro“ elektrifikuotų transporto priemonių gamą papildantis naujasis modelis taps svarbia ambicingo „Ford“ įsipareigojimo – iki 2035-ųjų pasiekti nulinę visų Europoje parduodamų transporto priemonių CO₂ emisiją ir neutralų įmonės veiklos Senajame žemyne poveikį klimatui – dalimi.

Dėl visiškai elektrinės architektūros „E-Transit Custom“ pajėgs viena įkrova įveikti iki 380 km atstumą ir pasižymės didele velkamąja galia. Taip pat jį bus galima įkrauti didele galia nuolatinės srovės sparčiojo įkrovimo stotelėse.

Nauju dinamišku dizainu išsiskiriančiame furgone įdiegtos pažangios jungiamumo funkcijos leis gerokai kilstelėti našumo lygį ir palaikyti nuolatinį ryšį.

„Tai yra ypač svarbus įvykis komercinių transporto priemonių naudotojams Europoje ir dar vienas labai reikšmingas žingsnis įgyvendinant mūsų „Ford Pro“ ambicijas, – sakė Hansas Schepas, „Ford Pro“ padalinio Europoje vadovas. – Perkamiausias Europoje furgonas tapo visiškai elektrinis, o, pasitelkiant mūsų unikalias kompleksines „Ford Pro“ paslaugas, skirtas našumui didinti, jo teikiamos naudos verslams visoje Europoje pervertinti tiesiog neįmanoma.“

Vilios išvaizda

Tarp funkcijų, sukurtų remiantis išsamiomis furgonų naudotojų įžvalgomis, yra „ProPower Onboard“ technologija, leisianti tiekti elektros energiją įrankiams, žibintams ir kitiems prietaisams darbo vietoje. Taip gamintojas siekia, kad „E-Transit Custom“ suteiktų klientams neprilygstamą patirtį.

Išraiškingu dizainu žvilgsnį traukiantis „E-Transit Custom“ yra patikima, bet kokio dydžio įmonėms skirta transporto priemonė. Naujasis modelis išsiskiria ne tik darniomis proporcijomis, bet ir LED žibintais, o 1 tonos keliamosios galios segmente sieks nustatys naują išskirtinio dizaino standartą.

Elektrinė šeima

Anksčiau šiais metais „Ford“ paskelbė, kad iki 2024-ųjų prie „E-Transit“ dviejų tonų keliamosios galios furgono prisijungs dar keturios naujos visiškai elektrinės transporto priemonės. Jos taps kultinės „Transit“ šeimos dalimi, įskaitant furgonus „Transit Custom“ ir „Transit Courier“ bei keleivinius „Tourneo Custom“ ir „Tourneo Courier“.

Visiškai elektrinis „E-Transit Custom“ bus pradėtas gaminti 2023 metų antrojoje pusėje ir taps plačiausios „Transit Custom“ modelių gamos, kada nors siūlytos Europos klientams, dalimi. Daugiau informacijos apie furgoną bus paskelbta šių metų rugsėjį.

Visas „Transit Custom“ versijas gamins „Ford Otosan“ – bendroji „Ford“ įmonė Turkijoje – jai priklausančioje Kodžaelio gamykloje, Europos rinkai skirto „Transit“ modelio gamybos centre, įkurtame panaudojus dalį „Ford Otosan“ anksčiau paskelbtų 2 mlrd. eurų investicijų į gamyklas.

„Ford“, „SK On Co., Ltd.“ ir „Koç Holding“ taip pat neseniai pasirašė susitarimo memorandumą dėl bendrosios įmonės steigimo, siekiant sukurti vieną didžiausių Europoje komercinių transporto priemonių baterijų gamyklų. Numatoma, kad gamyba joje prasidės šio dešimtmečio viduryje, o metinis pajėgumas sieks nuo 30 iki 45 gigavatvalandžių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?