Anksčiau buvo kalbama, kad dabartinį „Focus RS“, išvystantį 300 AG pakeis naujos kartos „Focus RS“, kurį kurs „Ford Special Vehicles“ (SVT) komanda.
„Ford“ buvo bepasitvirtinę šį planą, tačiau SVT vadovas Jostas Capito paliko kompaniją ir prisijungė prie „Volkswagen“ komandos, taigi planai taip pat subraškėjo. Neoficialiais duomenimis, „Ford“ svarsto galimybę RS serijos pratęsimą patikėti „Fiesta“ modeliui.
„Ford SVT“ inžinieriai šiuo metu dirba su „Fiesta ST“ modeliu, į kurį dedama daug vilčių. Jį pagaminti bus greičiau ir paprasčiau, negu „Focus ST“.
Išplėsti šį projektą ir pagaminti RS modelį inžinieriams techniškai būtų ne itin sunku. Be to, kai kurie „Ford“ vadovai priešinasi penkerių durų RS modeliui, tad „Fiesta“ yra vienintelė alternatyva naujos kartos RS modelio pozicijai.