„Ford Transit Connect“ išrinktas geriausiu komerciniu automobiliu pasaulyje

Maskvoje vykusioje komercinio transporto parodoje „Comtrans“ paskelbtas pasaulinio konkurso „International Van of the Year 2014“ (IVOTY) laimėtojas. Juo tapo naujasis „Ford Transit Connect“.
„Ford Transit Connect“
„Ford Transit Connect“ / („Ford“ nuotr.)

Iš viso tai jau penktasis „Ford“ laimėjimas IVOTY. „Ford Transit Connect“ surinko 130 taškų iš maksimaliai galimų 160 ir aplenkė konkurentus „Mercedes-Benz Sprinter“ ir „Renault Kangoo“.

„Transit“ šeimos laimėjimų šiuose rinkimuose istorija prasidėjo 2001 metais. 2003 metų komerciniu automobiliu tapo „Transit Connect“, 2007-ųjų „Transit“ ir 2013-ųjų „Transit Custom“.

(Ford nuotr.)/Ford Transit Connect
(„Ford“ nuotr.)/„Ford Transit Connect“

„Naujasis „Transit Connect“ nustatė naujas žaidimo taisykles kompaktiškų komercinių automobilių rinkoje. Tai buvo iššūkis ir mes didžiuojamės, kad mūsų pastangos buvo įvertintos šiuo prestižiniu apdovanojimu. „Transit Connect“ yra toks pat praktiškas ir tvirtas darbininkas kaip ir jo didesni broliai, tačiau tuo pat metu jis yra patogus, gerai atrodantis ir taupus automobilis“, – sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.

Koncernas per dvejus metus visiškai atnaujins savo komercinių automobilių šeimą. „Connect“ tapo antruoju po „Transit Custom“ jos nariu. Kitąmet rinkoje pasirodys 2 tonų keliamosios galios „Transit“ ir kompaktiškas „Transit Courier“.

(Ford nuotr.)/Ford Transit Connect
(„Ford“ nuotr.)/„Ford Transit Connect“

„Transit Connect“ klientai gali pasirinkti „Van“, „Double-Cab-in-Van“ ir „Kombi“ kėbulo versijas. Krovinių skyriaus tūris siekia 2,9 arba 3,6 kubinio metro, o didžiausia keliamoji galia siekia 1000 kilogramų.

„Transit Connect“ nustebino komisiją daugeliu savo savybių – pirmiausia gebėjimu suderinti tvirtumą, lengvumą ir kuklias degalų sąnaudas. Tai puikus rinkinys praktiškiems smulkiojo verslo atstovams ar didelių komercinių automobilių parkų valdytojams“, – pažymėjo IVOTY komisijos pirmininkas Pieteris Wiemanas.

„Krovinių skyrius turi specialų liuką nestandartinio dydžio kroviniams, nulenkiamą keleivio sėdynės nugarėlę ir slankiąsias šonines duris prailgintos bazės modifikacijoje. Tokiu būdu į automobilį galima pakrauti „Euro“ standarto padėklą. „Ford“ taip pat daug dėmesio skyrė konstrukcijos tvirtumui ir patvarumui, o pats automobilis turi iki šiol šioje kategorijoje nematytas pasyvaus saugumo sistemas, tokias kaip „Active City Sport“, – pridūrė P.Wiemanas.

 


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai