Trečioji „BMW X6“ karta nuo 2007-ųjų
Ikoniškasis „BMW X6“ prieš 12 metų įkvėpė visos kupė visureigių automobilių segmento atsiradimą ir išpopuliarėjimą. Gausia įranga išsiskiriantis ir dar atletiškesnis modelis bene geriausiai reprezentuoja šiuolaikinių Bavarijos kompanijos vertybių – vairavimo malonumo ir prabangos – interpretaciją.
Du benzininiai ir du dyzeliniai naujausios kartos varikliai automobilyje derinami su 8 pakopų automatine „Steptronic“ pavarų dėže, kuri galią per išmaniąją „xDrive“ sistemą perduoda į visus keturis ratus. Norintiems benzininių jėgainių gamintojai siūlo rinktis 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų 250 kW/340 AG galios arba 4,4 litro V8 konstrukcijos 390 kW/530 AG pajėgumo variklius, kurių pirmasis išvysto maksimalų 450 Nm sukimo momentą, o antrasis – 750 Nm. Ieškantys dyzelinių variklių gali rinktis 3 litrų 6 cilindrų jėgainę su keturiais turbokompresoriais, kurie padeda išvystyti 294 kW/400 AG galią ir 760 Nm sukimo momentą. Kitas pasirinkimas – tokio pat darbinio tūrio 195 kW/265 AG galią ir 620 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis.
Naujosios kartos „xDrive“ visų varomų ratų sistema sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių skirsto dar greičiau ir preciziškiau nei pirmtake.
Jau standartinėje įrangoje automobilis aprūpintas dinamine amortizatorių kontrole, o pasirenkamai galima užsakyti adaptyviąją „M“ pakabą su aktyviu kėbulo stabilizatoriumi ir vairuojama galine ašimi. Be to, naująjį „BMW X6“ galima komplektuoti su abiejų ašių pneumatine, automatiškai nustatyto aukščio besilaikančia pakaba. Ši sistema leidžia keisti automobilio kėbulo aukštį 80 mm amplitudėje.
Jau standartinėje įrangoje automobilio vidiniai paviršiai padengti „Vernasca“ oda, o pasirenkamosios įrangos sąrašas pranoksta pirmtaką: jame siūlomos daugiafunkcinės sėdynės su masažo funkcija vairuotojui ir keleiviui priekyje, keturių zonų automatinė klimato kontrolė, termoelektriniai puodelių laikikliai, stiklu padengti pasirinkti valdikliai, panoraminis stiklinis stogas, 1500 vatų galingumo 20 garsiakalbių „Bowers & Wilkins Diamond+ 3D Surround“ erdvinio garso sistema.
Naujajame modelyje įdiegtas ir išmanusis asmeninis asistentas – balsu valdoma sistema gali pagelbėti įvairiausiais klausimais: nuo patarimų, kaip naudotis konkrečiomis automobilio funkcijomis, iki pasiūlymų, ieškant artimiausios degalinės ar restorano. Išmanusis asistentas taip pat įsimena vairuotojo įpročius ir vėliau gali pateikti vis tinkamesnius pasiūlymus.
Komfortiška keturių durų kupė – „BMW 8 Gran Coupe“
„Gran Coupe“ versija – jau trečiasis atgimusios BMW 8 serijos modelis, praplečiantis prabangių sportiškų automobilių gamą gerokai erdvesne versija. Papildomi 20 centimetrų tarp ašių leido padidinti važiavimo komfortą, o gale sėdintys keleiviai gavo patogesnę erdvę ilgoms kelionėms. Tuo pačiu ketverių durų automobilis išsaugojo visus 8 serijos kupė modelio sportiškumo genus.
Debiutiniam modeliui Vokietijos kompanija sukūrė visiškai naują kėbulą ir pritaikė pažangiausias galios sistemų bei pakabos technologijas, kad sėkmingai suderintų 8-ajai serijai būdingą važiavimo dinamiką su maksimaliu komfortu, tinkančiu ilgoms kelionėms.
Automobilyje taip pat montuojami 6 arba 8 cilindrų varikliai. Didžiausia galia pasižymi „BMW M850i xDrive Gran Coupe“ versija, kurios 4,4 litro darbinio tūrio V8 motoras generuoja 390 kW/530 AG galią, 750 Nm sukimo momentą, pasiekiamą jau prie 1800 variklio apsukų per minutę, ir leidžia nuo 0 iki 100 km/val. greičio įsibėgėti vos per 3,9 sekundės.
„BMW 840i Gran Coupe“ ir „BMW 840i xDrive Gran Coupe“ galią ratams tiekia naujoji 3 litrų 6 cilindrų 250 kW/340 AG jėgainė, išvystanti maksimalų 500 Nm sukimo momentą. Vienintelėje dyzelinėje „BMW 840d xDrive Gran Coupe“ versijoje sumontuotas 3 litrų 6 cilindrų variklis pasiekia 235 kW/320 AG galią bei 680 Nm sukimo momentą.
Visuose automobiliuose montuojama automatinė 8 laipsnių „Steptronic Sport“ pavarų dėžė ir išmanioji visų varomų ratų sistema „xDrive“ (išskyrus „BMW 840i Gran Coupe“, kuris varomas tik galine ašimi).
Kurtas kartu su 8 serijos kupė ir ištvermės lenktynėms skirtu „BMW M8 GTE“ automobilis natūraliai paveldėjo dinamiškumą ir vairavimo preciziką užtikrinančius sprendimus: žemą svorio centrą ir tolygų jo paskirstymą abiems ašims, lengvesnę konstrukciją, kuriai be plieno panaudotas aliuminis, magnis ir anglies pluoštu armuotas plastikas.
Jau standartinėje įrangoje automobilyje montuojama adaptyvi „M“ pakaba. Visi „BMW M850i xDrive Gran Coupe“ ir „BMW 840i Gran Coupe“ komplektuojami su „M Sport“ galinės ašies elektronikos valdomu diferencialu, o visais ratais varomuose modeliuose įdiegta ir „Integral Active Steering“ sistema, padedanti vairuoti preciziškiau.
Mėgstantiems išsiskirti BMW siūlo rinktis „M Carbon“ išorės apdailos paketą, o dar daugiau išskirtinumo suteiks „BMW Individual“ paketas, kuriame – pilnai „Merino“ oda padengtas salono interjeras, aktyvi sėdynių ventiliacijos sistema, „Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System“ garso sistema ir kita prabangos įranga. Papildomai galima užsakyti beveik 1,5 kv. m. ploto panoraminį stogą, kurio stiklinis pagrindas tęsiasi nuo priekinio iki pat galinio lango, ir keturių zonų klimato kontrolės sistemą.
TAIP PAT SKAITYKITE: BMW meteoritas Ženevoje: elektriniai kilometrai ir nežemiškos technologijos
Naujojo „BMW X6“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 78 440 Eur su PVM, o „BMW 8 Gran Coupe“ – nuo 95 690 Eur su PVM.