„Man to mokesčio įvedimas atrodo toks ganėtinai keistas, nes su tarša jis beveik niekuo nebuvo susijęs (...) Todėl žiūrint į pavyzdžius, kurie yra kitose valstybėse, tas pririšimas prie ridos arba taršos lygio yra šiek tiek tampresnis su tuo, kiek tu žmogus iš tiesų priterši, o ne kiek kartų automobilį registruoji“, – LRT radijui sakė G.Skaistė.
„Manau, kad to mokesčio peržiūra yra tikrai reikalinga, o koks konkretus dizainas bus reikia daugiau diskusijų ir pažiūrėsime, ką pasiūlys Aplinkos ministerija. (...) Konkretaus dizaino aš asmeniškai dar nemačiau“, – pridūrė ministrė.
Aplinkos apsaugos ministras Simonas Gentvilas praėjusią savaitę pareiškė, kad svarstoma keisti automobilių taršos mokesčio modelį ir jį rinkti kasmet. Šiuo metu mokestis yra vienkartinis ir sumokamas automobilio registravimo metu.
Registracijos mokestis mokamas, kai išmetamo CO2 kiekis viršija 130 gramų kilometrui. Priklausomai nuo CO2 emisijos ir degalų rūšies, mokestis gali siekti nuo 13 iki 510 eurų.