Galios nebūna per daug: pasirodė „Audi RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“

Susipažinkite su galingiausiais ir greičiausiais visų laikų „RS 6“ ir „RS 7“: naujuosiuose „Audi RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ apstu papildomų elementų, kurie išryškina modelių bruožus, o vairuotojui suteikia pliūpsnį emocijų, rašoma „Audi“ pranešime.
Audi RS 6 Avant performance, Audi RS 7 Sportback performance
Audi RS 6 Avant performance, Audi RS 7 Sportback performance / Audi nuotr.

Galingasis 4,0 litrų V8 biturbo TFSI variklis dabar išvysto 463 kW (630 AG) galią ir 850 Nm maksimalų sukimo momentą.

„Audi“ prekės ženklui „performance“ reiškia galią. Pavyzdžiui, didesni turbokompresoriai ir nuo 2,4 iki 2,6 baro pakealtas slėgis leido padidinti 4,0 l V8 biturbo TFSI variklio, kuris gaudžia po „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ kapotais, galią 30 AG ir sukimo momentą 50 Nm, palyginti su bazinėmis versijomis.

Bendra variklio galia padidėjo nuo 441 kW (600 AG) iki 463 kW (630 AG), o maksimalus sukimo momentas – nuo 800 iki 850 Nm. Kartu su aštuonių laipsnių pavarų dėže „Tiptronic“, pasižyminčia trumpesniu perjungimo laiku, ir nuolatine visų varančiųjų ratų pavara „quattro“, galingieji modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės, t. y. 0,2 sekundės greičiau nei bazinės „RS 6“ ir „RS 7“ versijos. Mechaninis centrinis diferencialas variklio galią galinei ašiai paskirsto santykiu 40:60, o praslydimo atveju didesnis varomasis sukimo momentas automatiškai perduodamas geresnę trauką turinčiai ašiai.

Svarbų vaidmenį šiuose galinguose modeliuose atlieka sumažintas svoris. Automobiliuose naudojama 8 kg mažiau izoliacinių medžiagų, todėl „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ džiugina jaudinančiu garsu. Taip pat galima pasirinkti 22 colių lengvojo lydinio ratlankius, kurių kiekvienas yra maždaug penkiais kilogramais lengvesnis nei dabartinių „RS 6 Avant“ ar „RS 7 Sportback“ 22 colių aliumininiai ratlankiai.

Tai prisideda prie geresnio stabdžių aušinimo, o bendrai 20 kg mažesnė ratlankių masė lemia dar greitesnę akceleratoriaus pedalo reakciją. Lengvojo lydinio ratlankiai komplektuojami su naujomis aukštos kokybės „Continental“ 285/30 padangomis „Sport Contact 7“, kurios taip pat padeda taupyti svorį ir užtikrina geresnį sukibimą tiek su sausa, tiek su šlapia kelio danga, o tai reiškia dar tikslesnį valdymą visame greičio diapazone. Be to, su naujaisiais ratais stabdymo kelias, stabdant nuo 100 iki 0 km/val. greičio, yra iki dviejų metrų trumpesnis.

Audi nuotr./Audi RS 7 Sportback performance, Audi RS 6 Avant performance
Audi nuotr./Audi RS 7 Sportback performance, Audi RS 6 Avant performance

Į standartinę abiejų „performance“ modelių įrangą įeina „RS Dynamic Package“ paketas. Jį sudaro iki 280 km/val. padidintas maksimalus greitis, „quattro“ sportinis diferencialas ant galinės ašies ir atnaujintas dinaminis visų ratų valdymas. Pasirinkus papildomą „RS Dynamic Package plus“ paketą maksimalus greitis ūgteli iki 305 km/val., taip pat į jį įeina RS keraminė stabdžių sistema, kuri, palyginti su plieniniu analogu, sutaupo dar 34 kilogramus svorio.

Naujųjų „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ kėbulo spalvą galima rinktis iš 16-os spalvų paletės, įskaitant blizgią ir matinę apdailą. Vizualinį identitetą galima papildyti matinės anglies/juodos spalvos akcentų paketu ir vienos iš 5 spalvų 22 colių ratlankiais.

Interjere įprasti pilkos ir raudonos spalvų RS dizaino paketai papildyti mėlynais elementais, kurie pasirinktinai naudojami ant „Alcantra“ vairo, grindų kilimėlių, centrinės konsolės, saugos diržų ir sėdynių. Dar vienas skiriamasis bruožas – priekinėse durelėse įmontuoti LED šviesos diodai, ant žemės šalia automobilio projektuojantys užrašą „RS performance“.

Susikurti savo asmeninę automobilio versiją klientai gali naudodami „Audi Exclusive” specialius pasirinktinio dizaino elementus.
Standartiškai montuojamuose 12,3 colio „Audi virtual cockpit plus“ ekranuose siūlomos naujos funkcijos, įskaitant mirksintį pavarų perjungimo indikatorių mechaninės pavarų dėžės režime, kuris rodo optimalų laiką perjungti pavarą – identišką naudojamam automobilių sporte. Visą „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ greitėjimo potencialą padeda išnaudoti „Launch Control“.

Audi nuotr./C8 kartos AUDI „RS 6 Avant performance“
Audi nuotr./C8 kartos AUDI „RS 6 Avant performance“

C8 kartos „RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ tęsia ilgametę „Audi“ sportinių automobilių strategiją, apimančią „plus“ ir „performance“ modelius. Viskas prasidėjo 2004 m. su C5 kartos „RS 6 Avant plus“, kai buvo išleista šiek tiek didesnės galios, ribota 999 vienetų serija. Tai buvo pirmasis „Audi“ modelis, oficialiai galėjęs išvystyti didesnį nei 250 km/val. greitį.

2008 m. rinkoje pasirodė 500 vienetų ribota C6 kartos serija – šie modeliai jau galėjo pasiekti 303 km/val. greitį. C7 kartos modelyje „plus“ tapo „performance“: 2016 m. nuo konvejerio nuriedėjo „Audi RS 6 Avant“ ir „RS 7 Sportback performance“ su šiek tiek patobulintu varikliu, kurių maksimalus greitis, priklausomai nuo įrangos, buvo apribotas iki 250, 280 arba 305 km/val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis