Dabar inžinieriai suka galvas, kaip priversti automobilius „numesti svorio“. Šiam tikslui yra daugybė priežasčių, tačiau svarbiausia – mažesnės degalų sąnaudos. Automobilių industrijos atstovai įsitikinę, kad kiekvienas papildomas kilogramas didina degalų sąnaudas 0,05 l vienam nuvažiuotam kilometrui.
Automobilių gamintojams padus kutena ir 2016 m. įsigaliosiantys ekonomiškumo standartai, o 2025 m. jie bus dar griežtesni.
„Cadillac XTS“ jau yra paruoštas „lieknėjimo“ kursui. Visa pėda (apie 30 cm) ilgesnis už „Caddy CTS“ naujasis 2013 m. modelis svers 100 svarų (45 kg) mažiau. Taigi, panašu, kad inžinierių pastangos nenueis veltui.
Kūrybingų inžinierių dėka „Porsche“ septintos kartos 911 modelis taip pat bus lengvesnis. Kompanija jo gamybai žada naudoti aliuminį ir net anglies pluoštą. 2013 m. „Boxster“ modelis „dietos“ taip pat neišvengs.
Nors ir didesnis už savo pirmtaką, naujasis „Nissan Altima“ modelis yra 79 svarais (35,55 kg) lengvesnis. Naujasis modelis, be kitų konstrukcijos patobulinimų, turės lengvesnę aliuminio konstrukciją, stogą ir variklio gaubtą.
Iš ypač stiprių, tačiau ypatingai lengvų medžiagų yra gaminami lenktyniniai ir egzotiški automobiliai, tokie, kaip milijono dolerių vertas „McLaren F1”, pagamintas prieš du dešimtmečius. Tačiau darbas ir tokių modelių paruošimas kainuoja daug pastangų, laiko ir pinigų. Vis dėlto situacija pamažu keičiasi.
Originalusis „McLaren F1“ anglies pluošto „vamzdis“ buvo gaminamas 3000 valandų. Naujos kartos „Mercedes-McLaren“ SLR gamyba tęsėsi 400 valandų. O naujausias MP4-12C modelio kėbulas buvo pagamintas per 4 valandas. Sutikite, gamintojų pažanga – verta plojimų.