Naujame interviu Crameris buvo paklaustas apie būsimą „Tesla“ humanoidą. Įspūdingas robotas Cramerio nesudomino – pokalbį jis iš karto pasuko link elektrinio pikapo „Cybertruck“.
„Pirkite F-150“, patarimą iš karto davė Crameris, netrukus pripažinęs, kad „Tesla“ jam patinka. Pasak jo, turi būti įsimylėjęs „Tesla“ markę, kad apskritai norėtum pirkti šį elektrinį pikapą. Atrodo, kad investuotojui labiausiai nepatiko „Cybertruck“ dizainas.
Crameris „Cybertruck“ matė savo akimis ir buvo juo pasibaisėjęs. Jo teigimu, žmonės bus šokiruoti, kai „Cybertruck“ pasirodys kelyje. Crameris mano, kad „Cybertruck“ bus pirmoji tikra Musko katastrofa.
„Tesla Cybertruck“ dizainas kritikuojamas nuo pat pradžių. Kampuotas, daug plokščių paviršių turintis automobilis iš tikrųjų buvo kuriamas kad būtų kitoks, o ne kad būtų gražus. Be to, nerūdijantis plienas, kuriuo „Cybertruck“ ir žvilga, yra sunkiai štampuojamas į riestas formas. O „Tesla“ mėgėjai bet kokį automobilį iš šios markės rankų priimtų kaip genialią idėją, todėl ir praktiškumu niekas nesirūpino. „Cybertruck“ forma yra tokia, kokia yra, tam, kad apie ją kalbėtume, o ne kad ja žavėtumėmės.
Ir kalbame, bet ar Crameris teisus? Versle dizaino katastrofų nebūna – būna finansinės. O „Cybertruck“ užsakymų skaičius artėja prie 1,3 milijonų. „Instagram“ puslapius turintys išskirtinumo ieškotojai išpirks visus „Cybertruck“, kiek jų bus pagaminta. Nors, kita vertus, Muskas pats anksčiau teigė, kad visada yra tikimybė, kad „Cybertruck“ bus nesėkmingas.
Tame pačiame interviu Crameris gynė „Tesla“ autopilotą, kuriam jau priskiriamos kelios tragiškos avarijos. Jo teigimu, daugiau nelaimių padaro girti vairuotojai – atskiri incidentai negali nulemti technologijos ateities.