Rastas automobilis ilgą laiką stovėjo po atviru dangumi, tad atrodo jis liūdnai, tačiau restauruoti modelį dar galima. Juolab, kad modelis pilnai sukomplektuotas, išlikęs net tentinis karkasas, rašo trucker.lt.
Rygos fabriko gamybos „Volga“ skyrėsi nuo kitų panašių modelių tuo, kad turėjo privirintą krovinių skyrių, išsaugantį kėbulo dizaino vientisumą. Panašu, kad galinės durelės irgi buvo surenkamos gamykloje. Tai liudija ant jų likusi gamyklos žyma. Salone – taksi automobiliuose naudotas prietaisų skydelis ir trečiosios serijos taksi buvusi priekinio keleivio sėdynė.
Rygos bandomasis mechanikos fabrikas (RBMF) buvo Rygos rajone Agenskals ir iki 1968 m. vadinosi Autoremonto dirbtuvės arba kolona 2854, o iki 1975 m. – Rygos autoremonto fabrikas Nr. 1.
Pagrindinė įmonės veiklos sritis buvo kapitalinis automobilių „Volga“ remontas. Vienam prekių ženklui visa gamykla buvo paskirta todėl, kad automobiliais „Volga“ važinėjo tik aukšti pareigūnai, kariškiai ir valdžios atstovai.
Taip pat fabrikas užsiėmė pikapų ir furgonų montavimu ant „Volgų“ važiuoklių.