Įspūdingą G7 4x4² „geliką“ tobulinti nusprendė „TRT-Shop“ dirbtuvių vadovas Andžej Dzikevič, o jį ir kitą nuotraukose matomą G63 modelį įamžino automobilių fotografas Arnoldas Ivanauskas (Aimedia).
Jeigu G63 modelis išlikęs maždaug standartinis, tai G7 4x4² galima vadinti paruoštu kur kas rimtesnei bekelei. Šiame modelyje – apstu modifikacijų, kurių galėtų pavydėti ne vienas visureigių gerbėjas.
„Tikslas buvo pagal savo poreikius pagaminti G klasės visureigį, kuris tiktų tikrai bekelei, bet drauge juo būtų galima komfortiškai važinėti ir kasdien. Pakeitimų atlikome daug – sumontuoti portaliniai reduktoriai (bortinės pavaros). Tai padidina automobilio prošvaisą 140 mm. Taip pat prošvaisa padidėjo ir dėl 37 colių dydžio padangų su ralio reiduose naudojamais „Braid“ ratlankiais. Beje, jie buvo pagaminti pagal specialų mūsų užsakymą.
Visi šie patobulinimai leido pakelti automobilį tiek, kad žemiausia vieta iki žemės yra 50 centimetrų.
Visi šie patobulinimai leido pakelti automobilį tiek, kad žemiausia vieta iki žemės yra 50 centimetrų. Palyginti su standartiniais visureigiais, tai yra net dvigubai daugiau. Abu tiltai yra su 100 procentinėmis ratų blokiruotėmis.
Variklis išliko originalus, V formos, 8 cilindrų. Nieko netobulinome, nes jo visiškai užtenka. Variklis išvysto net 700 Nm sukimo momentą, todėl to tikrai pakanka. Modifikavome išmetimo sistemą ir sumontavome savo gamybos išmetimą“, – teigė Andžej Dzikevič.
Pašnekovas teigia, kad yra ir daugiau techninių patobulinimų, tačiau ne visi jie šiuo metu yra sumontuoti „gelike“.
Andžej Dzikevič sako, kad planuojama įdiegti oro slėgio ratuose reguliavimo mechanizmą.
„Jau turime suprojektavę ir paruošę centrinę ratų pripūtimo sistemą, bet ji kol kas nesumontuota. Tiesiog nebuvo tam būtinybės.
Tačiau prieš kokią rimtesnę kelionę mes ją įdėsime. Su šia sistema, esant įvairiai bekelei, galima reguliuoti padangų slėgį tiesiog važiuojant ir net neišlipant iš mašinos“, – patikino pašnekovas.
Tobulindami techninius mazgus ir keisdami agregatus, inžinieriai nepamiršo pasirūpinti ir išorės apdaila. Taip ant automobilio stogo atsirado galinis aptakas, o bekelės „kariui“ agresyvumo ir funkcionalumo pridėjo aukštai išvesti oro paėmimo vamzdžiai, leidžiantys kirsti upes ir kitas gilias vietas. Artimiausiu metu ketinama sumontuoti ir „gervę“, kuri gelbės esant kritinėms situacijoms.
Šiam automobiliui nėra skirtumo, kokiu keliu važiuoti, nes tai tikrai vyriškas visureigis, galintis važiuoti bet kur.
„Geliko“ interjere atlikti tik minimalūs patobulinimai – atnaujintas salonas, sumontuota garso sistema, bagažinėje atsirado daiktadėžė su stalčiais.
Andžej Dzikevič tikina, kad „TRT-Shop“ dirbtuvės į kelius jau yra išleidusios ne vieną G7 4x4² visureigį.
Pasak pašnekovo, žmonės šį automobilį vertina dėl universalumo ir kitų, tikram visureigiui būdingų savybių, o prie viso to dar prisideda ir išskirtinis šio modelio stilius bei išvaizda.
„Tai yra tiesiog puikus pasirinkimas medžioklei, žvejybai ir tai pačiai bekelei. Šiam automobiliui nėra skirtumo, kokiu keliu važiuoti, nes tai tikrai vyriškas visureigis, galintis važiuoti bet kur. Aš su juo net ir miesto gatvėmis kasdien važinėju, todėl tai labai universalus pasirinkimas“, – tikino Andžej Dzikevič.
Tiesa, G7 4x4² modelio „TRT-Shop“ komanda bekelės varžybose nenaudos kaip savo kovinio bolido.
Ekipažas varžyboms yra susikonstravęs prototipinį modelį, o G7 4x4² varžybose komandą lydės kaip techninio aptarnavimo automobilis, kuriuo nebaisu važiuoti ten, kur kiti visureigiai sustoja.