„Chevrolet Volt“, kurio Europinis brolis dvynys vadinsis „Opel Ampera“, pačių GM buvo vadinamas tikru elektromobiliu. Tačiau paaiškėjo, kad šiame automobilyje benzininis variklis vis dėl to turės mechaninę jungtį su ratais. Taigi, geriausiu atveju mes jį galime pavadinti hibridu. Kaip „Toyota Prius“.
Užklupti GM suskubo pareikšti, kad nors mechaninis ryšys ir yra, „Volt“ negali važiuoti vien benzininiu varikliu varomas. Pasak jų, kol automobilyje sumontuoti akumuliatoriai turi elektros energijos, tol jis važiuos elektriniu varikliu. Tačiau ir šia informacija vargu ar galima tikėti – autoritetingas „Edmunds Inside Line“ tinklalapis rašo, kad važiuoti dideliu greičiu „Volt“ greičiausiai naudos abu variklius.
Mes neabejojame GM pasiekimais kuriant šį automobilį. Jis tikrai bus ekonomiškas ir radikalus, tačiau visus apgaudinėti ir „reklamuoti“ jį kaip elektromobilį, buvo didelė klaida. Pasižiūrėsime kaip tai įtakos 2011 metais startuojančius pardavimus.