„Trisdešimties dienų nepakanka, kad itin dinamiškoje rinkoje, kurioje vyrauja didelė konkurencija, realias pardavimų tendencijas būtų galima atskirti nuo trumpalaikių svyravimų“, – pareiškė už pardavimus JAV rinkoje atsakingas „General Motors“ viceprezidentas Kurtas McNeilas.
Vietoj mėnesio ataskaitų įmonė pardavimų duomenis skelbs kiekvieno ketvirčio pabaigoje. Šiuo metu tokios tvarkos laikosi elektromobilių gamintoja „Tesla“.
Automobilių gamintojai savo automobilių kovo mėnesio pardavimų JAV rinkoje duomenis paskelbs balandžio 3 dieną. Manoma, kad šį kartą „General Motors“ pateiks savo skaičius. Tačiau vėliau, jeigu „didžiojo trejeto“ atstovas neskelbs savo rodiklių, vertinti mėnesio pardavimus JAV automobilių rinkoje bus kur kas sudėtingiau.
Analitikai mano, kad privačios organizacijos ir valdžios institucijos ir toliau apskaičiuos automobilių pardavimų įverčius arba informaciją skelbs vėliau, praneša CNBC.
Verta paminėti, kad daugelis mažmenininkų savo pardavimų duomenis anksčiau taip pat skelbė kas mėnesį, tačiau laipsniškai ėmė atsisakyti tokios praktikos. „Target“ mėnesio pardavimų duomenų skelbimo atsisakė 2012 metais, o „Walmart“ – prieš maždaug dešimtmetį.
2016 metais automobilių pardavimai JAV pasiekė rekordinį 17,6 mln. vienetų lygį, o 2017 metais sumažėjo beveik 2 procentais. Dauguma ekspertų prognozuoja, kad šiemet pardavimai taip pat šiek tiek sumažės.