„Tesla“, kaip ir kai kurių kitų elektromobilių, baterijos yra kietos. Jas sudaro kietos celės, sujungtos į didelius modulius. Tačiau tai nėra vienintelis baterijų tipas. Štai jūsų išmaniajame telefone rastume minkštą bateriją — ją galėtumėte perlenkti pirštais. Žinoma, to daryti nereikėtų, mat minkšta dar nereiškia lanksti — perlenkta tokia baterija bus sugadinta.
„General Motors“ ką tik pristatė naują baterijų technologiją, kurią kompanija pavadino „Ultium“. Tai — plokščių minkšto korpuso baterijų sistema. Žinoma, saugumo vardan visas baterijų modulis bus dengtas metalu, tačiau pačios celės nėra cilindro formos. Tai turi savų privalumų. Kompanija teigia, kad „Ultium“ baterijos bus pigesnės ir jas bus lengviau pritaikyti bet kokiai automobilio formai.
„Ultium“ — modulinė baterijų sistema. Jos baterijų elementus galima jungti ir horizontaliai, ir vertikaliai. Taip bus galima geriau išnaudoti automobilio kėbulo ertmes.
„Ultium“ talpa sieks nuo 50 iki 200 kWh. Didžiausios talpos baterijas gaus „General Motors“ visureigiai, sunkvežimiai ir pikapai.
Ilgiausią nuvažiuojamą nuotolį pasieks ne automobiliai su didžiausiomis baterijomis, o vidutinio dydžio mašinos. „General Motors“ skelbia, kad „Ultium“ leis sukurti elektromobilius, kurie vienu įkrovimu nuvažiuos apie 644 km. Daugiau detalių neatskleidžiama. Išskyrus tai, kad GM yra tokia užtikrinta savo „Ultium“ technologija, kad pardavinės jos gamybos licencijas ir kitiems automobilių gamintojams.
Įmonė skelbia, kad elektromobilius pristatys visos pagrindinės kompanijos markės — GMC, „Chevrolet“, „Cadillac“ ir „Buick“. Pirmoji pasirodys nauja „Chevrolet Bolt EV“ versija, kurią pamatysime vėliau šiais metais.