Pirmojo turo dalyviai gerokai nustėro, kai išėję iš „Regitros“ egzaminų poskyrio Kaune išvydo lietaus permerktą aikštę, kurioje po minutės turėjo prasidėti figūrinio vairavimo rungtis. „O kaip gi dabar teks staigiai stabdyti, kaip aplink telkšo balos?“ – sunerimo viena konkurso dalyvė.
Iš tiesų klausimas aktualus. Ir ne tik šio konkurso, bet ir visiems eismo dalyviams. Kokią įtaką turi padangos važiavimo kokybei ir saugumui, ypač rudenį, kai spindinčią saulę beregint keičia įkyrus rudenio lietus, kai kelią nukloja šlapi lapai ar vakarais bei rytais dengia tirštas rūkas?
„Padangos turi labai didelę įtaką vairavimo sėkmei ir ypač saugumui pirmiausiai todėl, jog tai vienintele automobilio dalis, kontaktuojanti su keliu, - sako „Goodyear“ padangų pardavimų vadovas Baltijos šalims Mindaugas Jasiūnas. - Būtent nuo šio kontakto kokybės ir priklauso automobilio valdymas, važiavimo komfortas ir be abejo – saugumas“.
Važiuojant 80 – 100 km/val. greičiu naujos padangos sukibimo su keliu plotas yra tik delno dydžio.
Beje, nederėtų pamiršti, jog padangoje net geriausiems, ilgametes tradicijas turintiems gamintojams labai sunku suderinti tokias prieštaraujančias savybes, kaip didelė padangos rida ir efektyvus stabdymas ant šlapio asfalto. Todėl, jei gamintojas reklamuoja didelę padangos ridą, greičiausiai stabdymo savybės ant šlapio kelio nebus puikios.
„Tai ypač būdinga Kinijos ir kitų Azijos gamintojų padangoms“, - sako M. Jasiūnas, sąmoningai nenorintis veltis į reklaminius aspektus ir primygtinai nesiūlantis rinktis to ar kito garsaus gamintojo padangas.