Po teorinės ir praktinės rungčių, teisėjams susumavus rezultatus, antrojo etapo nugalėtojais pripažintos dvi geriausių rezultatų pasiekusios dailiosios lyties atstovės, žinoma automobilių sportininkė Indrė Senkutė ir Agnė Mažeikienė bei penki pirmieji etapo prizininkai – varžytuves Kačerginėje laimėjęs Andrius Sinkevičius, antras likęs Mindaugas Bielikas, trečias – Virginijus Bakanas, ketvirtas – Karolis Giga ir paskutinis į vyrų finalininkų penketuko vagoną spėjęs įšokti Darius Simutis.
„Kaune varžytis dėl kelialapių į konkurso finalą buvo gerokai sunkiau, nei pirmajame etape Klaipėdoje“, – pripažino daugkartinis šių konkursų dalyvis ir šiemetinio finalistas, skuodiškis D. Simutis.
Taip manantys visiškai teisūs, nes paraiškas priimantis kompiuteris atrinko per šimtą anksčiausiai ir be klaidų atsakiusiųjų į išankstinius klausimus konkurso dalyvių, kurie ir įgijo teisę rungtis antrojo etapo batalijose.
Dalyvių geografija – irgi labai plati, siekianti ne tik aplinkinius Kauno, Alytaus, Šakių, Jurbarko, Marijampolės ir kitus rajonus ir besibaigianti bene labiausiai nuo varžybų arenos nutolusiu Skuodu.
Tarp konkurso dalyvių – daugelis organizatoriams gerai pažįstamų veidų, bandančių jėgas jau ne pirmą ir net ne antrą kartą. Tarp jų – Aleksandras Dainys, Kęstutis Speičys,V. Bakanas, A. Sinkevičius, D. Simutis, Tautvydas Senavaitis, Virginijus Kaušakys ir kiti.
Teorines užduotis antrajame etape geriausiai sprendė prieš dvejus metus analogiškame konkurse pergalę šventęs „Regitros“ Kauno filialo atstovas A.Sinkevičius, iš 30 klausimų suklydęs atsakydamas į aštuonis. Viena klaida daugiau padarė K. Speičys, o po 10 klaidų įvėlė net šeši šio etapo dalyviai.
Nors teoriniai klausimai kiekviename ture vis nauji, tačiau organizatorių nuomone jie nebuvo sunkesni nei pirmajame konkurso etape Klaipėdoje, kur dalyviai darė gerokai mažiau klaidų.
Kodėl antrojo etapo dalyviai klydo dažniau, vienareikšmio atsakymo nėra. Daugeliui ko gero koją pakišo pernelyg didelis skubėjimas ir noras gauti premijinių sekundžių aplenkiant laiko limitą, nes buvo praleidusių net atskirus užduočių puslapius ir neatsakiusių nė į vieną jame buvusį klausimą. Toks išsiblaškymas, aišku, virto klaidomis.
„Kaip ten bebūtų, finale su 10 klaidų netektų tikėtis nieko, nebent paskutinės vietos...“ – tai pripažino daugelis ir vylėsi per likusį laiką dar pagilinti teorines žinias.
Praktinio vairavimo arba slalomo trasoje, kurią Kačerginėje įrengė šių trasų meistras, tituluočiausias tarptautinių Press ralių dalyvis Dainius Leonavičius ir kurioje visi pretendentai savo gebėjimus demonstravo vairuodami naujausius „Toyota Avensis“ bei „Toyota Auris“ automobilius, užpildytus vienodais degalais „Neste Oil“ degalinėse, irgi virė itin atkakli kova.
Trasoje su mažuoju „Auris“ greičiausias buvo M. Bielikas, pranokęs A. Sinkevičių ir Robertą Litvaitį, o su „Avensis“ mažiausiai laiko sugaišo V. Bakanas, mažiau nei 2 sekundėmis aplenkęs Vilių Petrylą ir beveik keturiomis K. Gigą.
Dauguma konkurso dalyvių teigiamai vertino organizatorių pastangas praktinio vairavimo rungtyje išbandyti naujus, kai kuriems dar net nematytus „Toyota“ automobilius, užpildytus vienodais degalais taip sudarant visiems konkursantams absoliučiai vienodas sąlygas.
„Kokybiški degalai turi tiesioginį poveikį sklandžiam automobilio darbui. Jie padeda apsaugoti degalų tiekimo sistemą nuo užteršimo, tausoti automobilio variklį ir kitas detales. Tuomet vairuotojas gali sukoncentruoti visą dėmesį siekdamas atskleisti turimus įgūdžius, sukauptą patirtį ir sėkmingai varžytis dėl geriausiojo titulo“, – sakė bendrovės „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys.
Paskutiniai kelialapiai į konkurso finalą bus išdalyti Vilniuje kitą šeštadienį, rugsėjo 26-ąją, pasibaigus trečiojo etapo varžytuvėms, vyksiančioms prekybos ir pramogų centro „Ozas“ automobilių aikštelėje, esančioje ant pastato stogo (3B aukštas).