„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Gerokai sėkmingesnis už „Mercedes X Class“: nematytas pikapas gimė visai ne Europoje

Nors „Mercedes-Benz“ automobiliai yra labai gerai žinomi ir mūsų šalyje, tikriausiai apie W 115 220D pikapą nesate girdėję. Toks automobilis buvo gaminamas serijiniu būdu, bet dabar yra labai retas.
Mercedes-Benz 220D ir X klasės pikapai. (Daimler nuotrauka)
Mercedes-Benz 220D ir X klasės pikapai. (Daimler nuotrauka)

Mažų, bet įdomių pikapų tikrai būta. Štai „Volkswagen Saverio“ tikriausiai yra vienas iš tokių mažai žinomų garsaus gamintojo pikapų. Tuo tarpu „Jeep FC“ yra labai retas ir iš minios išsiskiria įdomiu dizainu. „Mercedes-Benz“ logotipas yra žymėjęs ne vieną pikapo modelį, bet tas 220D pikapas buvo kitoks nei, tarkim, 2017-2020 metais gamintas nesėkmingas „X-Klasse“.

1968 metais „Mercedes-Benz“ pristatė naują E segmento sedanų kartą, pažymėtą W114/W115. Iš esmės, W 114 ir W 115 yra tas pats automobilis: W 114 naudoja šešių, o W 115 – keturių cilindrų variklius. W114/W115 buvo giriamas kaip tikrai modernus „Mercedes-Benz“, nes tai buvo pirmasis pokario modelis, naudojantis visiškai naują važiuoklę.

„Mercedes-Benz“ W114/W115 yra garsaus prancūzų automobilių dizainerio Paulo Bracqo kūrinys. Šis žmogus prisidėjo ir prie W 113 Pagoda kūrimo. „Mercedes-Benz“ teikė pirmenybę konservatyviai, atsargiai dizaino evoliucijai, todėl W/114/W115 labai priminė ankstesnės W 110 kartos sedanus. Tiesa, platesnės grotelės ir vertikali priekinių žibintų konfigūracija pavertė W114/W115 pakankamai modernios išvaizdos automobiliu. Be to, 1973 metais šis modelis buvo atnaujintas – dvigubas priekinis bamperis buvo pakeistas viengubu, o grotelės tapo dar platesnėmis.

Mercedes-Benz W114/W115. (Daimler nuotrauka)
Mercedes-Benz W114/W115. (Daimler nuotrauka)

„Mercedes-Benz“ W114/W115 pirkėjai galėjo rinktis iš plataus variklių meniu. Benzininių variklių gama prasidėjo nuo 2,0 litrų keturių cilindrų agregato ir baigėsi 2,8 litrų šešių cilindrų jėgaine. W 115 galėjo būti komponuojamas su keturiais dyzeliniais varikliais – po kapotu buvo galima rasti 2,0, 2,2, 2,4 ir 3,0 litrų dyzelius. Pastarasis variklis, beje, turi penkis cilindrus – „Mercedes-Benz“ tai buvo visiškai naujos konstrukcijos jėgainė. W114/W115 yra varomas tik galiniais ratais ir turi automatinę 4 laipsnių transmisiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs