Visas savo skulptūras šis kolektyvas gamina iš išardytų naudotų automobilių detalių. Ypač menininkai mėgsta įvairias žvaigždutes ir kūginius guolius, tačiau iš esmės jiems tinka viskas – pradedant stabdžių kaladėlėmis ir baigiant kėbulo detalėmis. Tiesa, pastarosios naudojamos tik didžiausioms skulptūroms, tokioms kaip „Harley Davidson“ 110 m. jubiliejui skirta „Fat Bob“ motociklo su keleiviais skulptūra, kurios aukštis siekia 4 m.
„Giants of Steel“ plieninių skulptūrų ekspozicija Frankfurte |
Kaip pasakojo viena iš „Giants of Steel“ narių, Steffi Glueck, kolektyvas gyvuoja jau 10 metų. Ji patikino, kad kuriant skulptūras naudojamos tik senų automobilių detalės, tačiau pripažino, kad kai kurias iš jų menininkai mėgsta labiau nei kitas. Dėl to augant užsakymų skaičiui, kolektyvas ilgainiui ėmė pirkti paruoštas detales, o patys automobilių jau nebeardo.
„Dabar tam nėra laiko, o ir įstatymai Vokietijoje labai griežti – už kiekvieną išardytą automobilį turi atsiskaityti su valstybe. Privalai gauti oficialius raštus, patvirtinančius, kad viskas, ko nepanaudojai, buvo atiduota perdirbimui. Ilgainiui tapo daug paprasčiau pirkti jau paruoštas detales“, – pasakojo S.Glueck.
„Giants of Steel“ plieninių skulptūrų ekspozicija Frankfurte |
Detalių paruošimas yra labai paprastas – jos nušveičiamos metaliniai šepečiais. Skulptūros niekuomet nėra dažomos, tik lakuojamos. Išorėje ir viduje pasirenkamas lakas yra skirtingas, mat svarbu, kad viduje nesusidarytų drėgmės šaltiniai ir nesikeistų spalva. S.Glueck taip pat pasakojo, kad pastaruoju metu renkasi elastingesnį laką.
Mums, kaip automobiliams neabejingiems parodos lankytojams, didžiausią įspūdį paliko klasikinio „Bugatti Type 57“ pavydžiu pagaminta skulptūra. Nors ir pigesnis už originalą, šis kūrinys taip pat nepigus, „Giants of Steel“ ją įvertino 60 tūkst. eurų (207 tūkst. litų).