Dar 2017-aisiais GM paskelbė ambicingą „All-Electric Path to Zero Emissions“ planą, pagal kurį numatė iki 2023-iųjų išleisti 20 naujų elektromobilių modelių.
GM taip pat prisižadėjo, kad per 18 mėn. bus pristatyti du nauji elektromobilių modeliai, besiremiantis „Chevrolet Bolt“ elektromobiliu.
Iš principo GM kaip ir įvykdė savo pažadą bei pristatė „Buick Velite 6“ ir „Baojun E200“. Nieko apie juos negirdėjote? Nenuostabu. Šie elektromobiliai skirti tik Kinijos rinkai.
Praėjus keletui mėnesių GM iškart pradėjo kalbėti apie naują elektromobilį – „Chevrolet Menlo“. Ir dabar jį pristatė oficialiai.
GM tvirtina, kad „Menlo“ elektromobilis bus 4 versijų ir „po pritaikytų šalies lengvatų elektromobiliams – jo kaina prasidės nuo 20 000 eurų“.
Elektromobilis aprūpintas LED žibintais, 17 colių sportiniais ratais, 10,1 colio įstrižainės ypač plonu centriniu LCD jutikliniu ekranu ir papildytu 8 colių spalvotu TFT LCD prietaisų skydeliu.
Šie elektromobiliai skirti tik Kinijos rinkai.
„Menlo“ talpa siekia 1 077 litrus ir yra įrengtas panoraminis stogas.
Taip pat verta atkreipti dėmesį, kad „Menlo“ aprūpintas naujos kartos informacine ir pramogine „MyLink+“ sistema, kurį palaiko belaidį atnaujinimą (OTA).
„Menlo“ už Kinijos ribų kainuotų daugiau.
Kalbant apie kitas svarbias „Menlo“ specifikacijas, tai šis elektromobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 410 km; energijos suvartojimo rodiklis siekia 13,1 kWh/100 km; elektrinio variklio galia siekia 110 kW ir palaikomas greitasis baterijos įkrovimas – nuo 0 iki 80 proc. per 40 min.
Viskas atrodo visai neblogai. Tai kodėl negalėsime jo įsigyti? „Menlo“ elektromobilis taip pat yra skirtas tik Kinijos rinkai ir bent kol kas „General Motors“ neplanuoja juo prekiauti Amerikoje, Europoje ar kitose pasaulio rinkose.
Gana sunku suprasti tokį GM ėjimą. Iš esmės čia matome daugeliu aspektų pagerintą ir šaunesnio dizaino elektrinio „Bolt“ versiją.
Dar ir kaina yra tikrai patraukli. Žinoma, „Menlo“ už Kinijos ribų kainuotų daugiau, bet toks elektromobilis vis tiek susilauktų dėmesio.