„Įmonės neretai žiūri į dangų kaip į miesto transporto ir kamščių problemų sprendimą, todėl dirbome su pažangiomis padangų konstrukcijomis bei medžiagomis ir sugalvojome padangas, kurios tiktų važiuoti keliu bei veiktų kaip varomasis mechanizmas danguje“, - sakė įmonės vyriausiasis technologijų direktorius Krisas Helselas.
AERO koncepcijoje naudojama multimodalinė pasukamų sraigtų konstrukcija. Šis mechanizmas veiktų kaip pavara ir važiuojant keliu perduotų bei sugertų jėgą, o kitoje padėtyje būtų naudojamas kaip varomoji orlaivio sistema, kelianti automobilį į viršų. AERO ateityje galėtų būti naudojama šiai koncepcijai pritaikytuose automobiliuose kelionėms į darbą bei namo ir padėtų sklandžiai pakilti į orą.
Šio koncepcinio mechanizmo stipinai laikytų automobilio svorį, o pakreipus padangą – veiktų kaip keliamosios mentės. Šių beorių padangų struktūra nepneumatinė ir pakankamai lanksti, kad sugertų smūgius važiuojant keliu. Padanga taip pat yra patvari, kad sraigtai galėtų suktis tokiu greičiu, kurio reikia vertikaliam automobilio iškėlimui.
Koncepciniame AERO mechanizme būtų naudojama magnetinė jėga ir automobilis būtų keliamas be trinties. O naudojami pluoštiniai optiniai šviesos jutikliai, stebėtų kelio sąlygas, padangų susidėvėjimą ir konstrukcijos būklę.
Koncepcinėje padangoje taip pat būtų įtaisytas dirbtinio intelekto procesorius, sujungiantis padangų jutiklių informaciją su duomenimis, perduodamais automobilio vidinėje sistemoje. Dirbtinio intelekto procesorius analizuotų šiuos duomenis ir rekomenduotų veiksmus, kad būtų galima prisitaikyti prie skraidymo ar važiavimo režimo, bei iš anksto nustatytų ir spręstų potencialiai kylančias padangų problemas.
„Tikimės, jog mūsų koncepcijos paskatins diskusijas apie padangas ir transporto technologijas naujoje mobilumo ekosistemoje“, – apibendrino K. Helselas.