Automobilio salone yra daug triukšmą sukeliančių veiksnių – vėjas, važiavimo greitis, kelio sąlygos, variklio ir automobilio konstrukcijos triukšmas, taip pat ir padangos. Vienas iš efektyviausių būdų sumažinti triukšmą salone būtų padangų pakeitimas. Įvertinus jų kainą ir poveikį triukšmingumui, jos pranoksta kitas triukšmą keliančias sistemas, pavyzdžiui, transporto priemonės pakabą.
Vienas pagrindinių padangų keliamo triukšmo šaltinių – oro ertmės rezonansas, kurį generuoja oro virpesiai, perduodami automobilio konstrukcijai. „Goodyear SoundComfort“ technologija kaip tik ir sumažina padangos oro ertmės rezonansą.
„Goodyear“ prie vidinio padangos paviršiaus pritvirtino poliuretano putų su atviromis poromis elementus. Ši technologija – putų sluoksnis padangos viduje – sumažina oro virpesius, todėl sumažėja ir triukšmas automobilio salone. Putų sluoksnis, kaip teigia „Goodyear“, nepablogina važiavimo savybių, o automobilio salone yra 2 kartus tyliau, palyginti su padangomis be poliuretano putų.
Putų sluoksnis yra pakankamai lengvas ir nedaro neigiamos įtakos ridos, pasipriešinimo riedėjimui ar greičio rodikliams.
Padangų bandymai buvo atlikti „Goodyear“ įmonės prieš daugiau nei 6 metus, 2010 m. spalio mėn., padangos dydis – 245/40R18; automobilis – „Audi A8“, vieta – GIC*L triukšmo juostų bandymų trasa. Tačiau ši technologija pirmą kartą bus montuojama į tokį didelį kiekį naujų vasarinių padangų.