Todėl šio finalo transliacijos reklaminis laikas – aukso vertės. Nes, net ir nesuprantantys verdančių aistrų žiūrovai „Super Bowl“ vertina kaip didžiausią pramoginį reginį. Pavyzdžiui, praėjusiais metais finalą per TV žiūrėjo daugiau nei 167 mln. amerikiečių. Taigi beveik pusė šalies gyventojų. O kur dar smalsuolių armija šiapus Atlanto!
Turint omeny, kad amerikietiško futbolo rungtynių metu būna daugybė reklaminių pertraukų, „Super Bowl“ transliacijos automobilių gamintojams yra svarbios ne ką mažiau, nei Kalėdos. Todėl specialiai šiam renginiui kuriamos pačios gražiausios reklamos. Gamintojai už 30 sek. klipo transliavimą nesivaržydami sumoka 5 mln. dolerių!
Pasigrožėkite įstabiausiomis „Super Bowl“ transliuotomis automobilių reklamomis. Jos jums tikrai pakels nuotaiką.
„Mercedes-Benz“ reklama, kurią sukūrė broliai Coenai:
KIA reklama su Melissa McCarthy:
„Ford“ klipas – tik stiprių nervų žiūrovams:
„Audi“: A5, S5 ar tiesiog gražios lenktynės?
„Toyota“: ekologija ar vulgarumo pavyzdys?
Šokiai su „Lexus“:
Beveik dokumentinis filmas apie „Hyundai“: