Tam jie pasirinko „Honda HF2620“ žolės pjovimo traktorių ir jame sumontavo „Honda VFR Firestorm“ motociklo 1,0 litro variklį. Žinoma, kai kurie agregatai po kompaktišku nedidelio traktoriaus kėbulu netilpo, tad juos teko palikti imitaciniame nupjautos žolės surinkimo maiše – ten slypi degalų bakas, alyvos aušintuvas ir pagalbinis radiatorius.
Specialiai šiam projektui „Honda“ sukonstravo unikalią pavarų dėžės valdymo sistemą su perjungimo mentelėmis už vairo. Vairuotoją čia laiko sortinė „Cobra“ sėdynė, o štai vairo mechanizmą britai pasiskolino iš „Morris Minor“.
Visa tai skamba juokingai, tačiau techninės šio aparato specifikacijos priverstų išsižioti ne vieną sportinio automobilio savininką – 100 km/h greitį ši žoliapjovė pasiekia per maždaug 4 sekundes, o maksimalus jos greitis siekia 209 km/h. Ir tai – ne tik teorija. Mat, atsirado tokių drąsuolių, kurie sutiko išsiaiškinti ribinį šios „Mirties kapsulės“ greitį. Priduriama, kad šio traktoriaus keliamas triukšmas siekia net 130 db.
Teigiama, kad žolės pjovimo traktorius neprarado ir esminės savo funkcijos – jis žolę pjauti gali važiuodamas 24 km/h greičiu – dvigubai greičiau nei maksimalus standartinio tokio aparato greitis.
Žoliapjovę su sportinio motociklo varikliu išbandė ir mistinis „Top Gear“ laidos personažas „Stigas“ – galbūt vienoje iš naujojo sezono laidų pamatysime reportažą apie šį beprotišką žolės pjovimo traktorių.