Gamintojų teigimu, šis – greitesnis ir galingesnis „F8 Tributo“ – pakeis 488 GTB.
Naujasis „Ferrari“ kupė turi 720 AG jėgainę, kuri išvysto 770 Nm sukimo momentą. Tad 100 km/val. automobilis pasiekia per 2,9 sek. (0,1 sek. greičiau, nei 488 GTB). Lyginant su pirmtaku, iki 200 km/val. jis įsibėgėja per 0,5 sek. greičiau. Maksimalus greitis padidėjo 10 km/val. (iki 340 km/val.), Maksimalus sukimo momentas – taip pat 10 Nm.
Nieko nuostabaus, juk „F8 Tributo“, lyginant su 488 GTB, palengvėjo 40 kg ir turi 50 AG daugiau. Šis 3,9 l variklis su dviem turbinom atkeliavo iš ribotu tiražu išleisto „488 Pista Spyder“.
Interjero pokyčiai – naujas skaitmeninis 7 colių ekranas, vairas ir apvalios oro pūtimo angos.
Ko gero, didžiausius pokyčius galima pastebėti „Ferrari“ išorėje: įspūdinga oro anga variklio dangtyje, siauresni žibintai, naujo dizaino oro aptakai. Šių ir kitų patobulinimų rezultatas – 15 proc. padidėjusi prispaudimo jėga.
Šio modelio kaina – apie 230 tūkst. Eur. Jo ilgis – 4611 mm, plotis — 1979 mm, aukštis — 1206 mm. Automobilis sveria 1330 kg. Naujieji kėbulo elementai aerodinaminį efektyvumą padidino 10 proc.
Beje, „Ferrari“ jau ruošia naują hibridinį modelį. Natūralu tikėtis, kad bendra V8 variklio ir elektros jėgainės galia gerokai viršys „F8 Tributo“.