4 vieta. „CR400“ – 420 km/val.
Kiniškos suktybės vardo vertas traukinys. 2007 metais Kinijos pradėtas projektas įtraukė stambiausias Vokietijos, Japonijos ir Prancūzijos geležinkelių kompanijas, kurios drauge turėjo padėti sukurti naują greitąjį traukinį, kurį gamintų Kinijos gamintojas. Laikui bėgant buvo išstumti užsienio partneriai, o kinų bendrovė „China Standartized EMU“ ėmė savarankiškai tobulinti traukinį viršijant užsienio šalių dizainerių kurtus limitus.
2018 metais traukiniai pradėjo reisus Pekinas – Šanchajus maksimaliu 350 km/val. greičiu. Šiuo metu linijų skaičius plečiamas, tačiau dėl intelektinės nuosavybės ginčų šie traukiniai legalūs tik Kinijos rinkoje.
3 vieta. „CRH380B“ – 487,3 km/val.
Kiniškas traukinys sukurtas dviejų Kinijos bendrovių 2009 metais. Nors yra kur kas greitesnis ir kiek kitokio dizaino, jis savyje išlaikęs daug originalaus vokiečių bendrovės „Siemens“ kurtų greitųjų traukinių „Velaro“ sprendimų.
2011 metais pasiekė 487,3 km/val. greičio rekordą, tačiau tais pačiais metais pradėtas kasdienis kursavimas maršrutu Penkinas – Šanchajus baigėsi dideliu fiasko. Dar tais pačiais metais buvo atšauktas dėl „per didelio jautrumo“. Vėliau buvo pataisyti ir grįžo į tarnybą.
Skirtingai nei naujesnis to paties maršruto kolega „CR400“, šis greitasis traukinys neturi patentinių problemų, visos jame panaudotos technologijos yra legalios ir juos būtų galima eksportuoti į kitas šalis.