2 vieta. „TGV ATLANTIQUE“ – 515,3 km/val.
1989 metais prancūzų „Alstom“ nusprendė atnaujinti prieš kiek mažiau nei dešimtmetį sukurtus pirmos kartos „TGV“ traukinius pritaikydama juos prie 300 km/h greičio. Pirmoji karta buvo kurta tik 270 km/val. greičiui.
Kur kas didesnė galia, papildomi du vagonai sąstate. Praktiškai tai viskas kas pasikeitė nuo pirmosios kartos. Pristatydami šį atnaujinimą 1990 metais jį modifikavo (didesni ratai, geresnė aerodinamika bei geresni stabdžiai) leido juo užfiksuoti didesnį 500 km/val. viršijantį greitį.
1 vieta. „TGV POS“ – 574,8 km/val.
Prancūzijos geležinkelių bendrovei planuojant sujungti šią šalį su pietine Vokietija greitųjų traukinių linija nusprendė naudoti ne senesnius „TGV“ greituosius traukinius, o gauti kai ką naujo. „Alstom“ prabėgusius kelis dešimtmečius nuo pirmųjų pasaulinių rekordų išnaudojo kurdama naujas technologijas, taip gimė naujasis „TGV POS“ (Paris-Ostfrankreich-Süddeutschland).
Numatyto maršruto trumpinio pavadinimą gavęs traukinys šįkart įgijo ir naują dizainą, nors senojo bruožai liko puikiai matyti. 2007 metais buvo specialiai siekiama pasaulio rekordo. Kaip ir ankstesniu bandytų visas sąstatas buvo modifikuotas. Gavo didesnius ratus. Vietoje standartinės 25 kilovolto įtampos ji buvo padidinta iki 31 kV ir pasiektas rekordinis 574,8 km/val. greitis.
Tad net jei standartinis traukinys kiek lėtesnis jis vis tiek itin greitas. Tik juo Europoje pajusite, ką reiškia judėti maksimaliu 320 km/val. greičiu. Šiuo metu šie traukiniai kursuoja ne tik į pietų Vokietiją, bet ir į Šveicariją.