„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Gruodžio 4 d. paleidžiamas eismas rekonstruotu Vilniaus pietiniu aplinkkeliu

Vilniaus miesto pietinio pavažiavimo tiesimo metu buvo rekonstruota Kirtimų g. nuo 2,08 km iki 7,85 km, pastatytas geležinkelio viadukas ties 2,406 km, viadukas per Galvės g., pėsčiųjų-dviračių viadukas ties 2,387 km, estakada virš esamo ir projektuojamo geležinkelių, viadukas per Kirtimų g. ties 4,82 km, estakada per Kirtimų g. 6,25 km, tunelis po Kirtimų g. 7,55 km, įrengta triukšmo mažinimo sienutė Kirtimų g. 4,505–4,723 km, nutiesta jungiamoji gatvė, įdiegtos kitos saugaus eismo ir aplinkosaugos priemonės.
Nuo šiol automobiliai į „Ikea“ ir Vilniaus oro uostą važinės patogiau
Kelias / Mato Dauginio /15min.lt nuotr.

Rekonstrukcijos darbus pagal Europos Sąjungos struktūrinės paramos finansuojamą projektą „Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio apvažiavimo tiesimas“ atliko ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Panevėžio keliai“, AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Lemminkainen Lietuva“.

Rangos sutarties priimta suma (be PVM) yra 148,4 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 31,2 mln. Lt. ES lėšų dalis sudarė 125,4 mln. Lt

Rytų–vakarų kryptimi Vilniaus miestą kerta transeuropinio tinklo transporto koridorius IXB (E28 ir E85 keliai), šiaurės–pietų kryptimi – keliai E272 ir E28, priklausantys TEN-T tinklui. Šiuo metu transportas, atvykstantis iš Klaipėdos jūrų uosto, vakarinės Lietuvos ar pietvakarinės Latvijos dalies ir vykstantis į Baltarusiją, naudojasi esama Vilniaus miesto pietinio apvažiavimo infrastruktūra (Kirtimų gatve) ar kitomis Vilniaus miesto gatvėmis.


Kirtimų gatvės pralaidumas neužtikrina patogių eismo sąlygų, piko valandomis susidaro didelės grūstys. Kirtimų gatvės rekonstrukcija pagerins eismo sąlygas Vilniaus mieste, leis kirsti Vilniaus miestą patogiau ir greičiau. Vilniaus tarptautinis oro uostas, esantis pietrytinėje miesto dalyje bus pasiekiamas greičiau keleiviams, atvykstantiems iš vakarinės Lietuvos dalies. Pietinė industrinė Vilniaus miesto dalis yra svarbus logistikos centras ne tik Vilniaus miesto, bet ir rytinės Baltijos jūros dalies atžvilgiu.

Įgyvendinus projektą, tikimasi gauti tokią naudą:

  • Bus geresnis patekimas iš TEN-T kelių, priemiesčių, arti miesto esančių gyvenviečių ir gyvenamųjų zonų į pramoninę pietinę zoną;
  • Bus geresnės tranzitinių bei ilgų atstumų eismo sąlygos TEN-T kelių tinkle;
  • Sumažės eismo įvykių skaičius;
  • Sumažės kelių transporto priemonių išlaidos;
  • Sumažės neigiamas poveikis aplinkai pietinėje Vilniaus miesto dalyje;
  • Pagerės eismo sąlygos pietinėje Vilniaus miesto dalyje;
  • Laiko santaupos apvažiuojant Vilnių nuo Pilaitės iki Vaidotų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs