Jei jums patinka Bondiada ir ypač klasikiniai jos filmai, turėtumėte atsiminti „Lotus Esprit“. Filme „Šnipas, kuris mane mylėjo“ toks „Lotus“ suvaidino pakankamai svarbų vaidmenį, nes padėjo D.Bondui ir jo pagalbininkei KGB agentei Anyai Amasovai pasprukti nuo ginkluoto sraigtasparnio (ne malūnsparnio). Tas „Lotus Esprit“, kuris, žinoma, buvo specialiai paruoštas šnipų darbui, pavirto povandeniniu laivu ir taip padėjo Bondui ir Amasovai išsigelbėti.
Šiek tiek istorijos
„Lotus Cars“ kompanija, kurią 1948 metais įkūrė legendinis Colinas Chapmanas, visais laikais garsėjo lengvais sportiniais ir lenktyniniais automobiliais. Chapmanui prabangios mašinos mažai rūpėjo. Jis norėjo lenktyniauti ir kurti labai lengvus automobilius, kurie posūkiuose lenktų „Jaguar“ ir „Bentley“ modelius. Tai nėra gera verslo strategija, nes vairuotojų, kurie ryžtųsi pirkti nepatogius, bet smagius ir greitus automobilius, nėra tiek daug.
1970 metais prie „Lotus“ prisijungė inžinierius Tony Ruddas. Jis iš karto iškėlė modelių įvairovės klausimą. Tuo metu „Lotus“ gamino vos porą gatvėms skirtų automobilių – tai buvo „Elan“ ir „Europa“. Tai – maži dviviečiai automobiliai, iš esmės netinkantys ilgoms kelionėms. Vėlgi, Chapmanui tai mažai rūpėjo – važiuok greitai, važiuok smagiai, o jei nori keliauti kur nors toliau, „Lotus“ yra ne tau. Ruddas manė, kad „Lotus“ turėtų sukurti porą naujų modelių ir taip prisivilioti daugiau pirkėjų.