„Kviesdami į šią kūrybingumo kovą, tikime, kad pamatysime fantastiškų ir originalių pavyzdžių. Kiekvienoje mūsų „Harley“ atstovybėje dirba apmokyti ir patyrę specialistai, galintys jūsų motociklą paversti stilingu, ir svarbiausia – išskirtiniu. Šios varžybos yra pasaulinė „Harley-Davidson“ strategija. Ja siekiama parodyti, kad įsigydami „Hatley“, jūs galite susikurti savo asmeninį dizainą. Nė vienas kitas prekės ženklas to neturi, kaip ir didelio įvairių priedų, skirtų individualizuoti motociklą, pasirinkimo,“ – teigia Mike‘as Johnstone‘as, „Harley-Davidson“ EMEA rinkodaros vadovas.
Naujasis „Street 750“ yra motociklas, idealiai tinkamas pademonstruoti kūrybiškumą ir įgūdžius, kuriant originalų, konkrečiam pirkėjui skirtą motociklą. Visiškai juodas modelio dizainas sukurtas tam, kad konkuruotų su urbanistiniu pasauliu. Šią „Harley-Davidson“ naujovę ypač pamėgo jaunimas, kuris itin vertina individualumą ir jų laisvę pabrėžiantį motociklą.
„Harley-Davidson“, organizuodama tokį konkursą, skelbia, kad net ir motociklas gali atspindėti kiekvieno vairuotojo asmenybę. Motociklą šiai kovai jau paruošėme. Jis – tarsi toreodoras, pasiruošęs nuotykiams ir netikėtumams. Juodą motociklo pagrindą papuošėme raudonomis juostomis bei detalėmis, jos – tarsi maži dailininko potėpiai, išryškinantys ratus, sėdynę. Per visą motociklo ilgį einanti balta juosta panaši į kelią. Bendras vaizdas kuria solidumo ir paslaptingumo įspūdį.“ – savo „Street 750” idėją pristato Petras Skernevičius, „Harley-Davidson“ atstovybės vadovas Lietuvoje.
Pirmasis kovos etapas vyks internete, nacionaliniu mastu, kiekvienas galės balsuoti už jam labiausiai patikusį dizainą paspaudęs čia. Antrajame ture atskirų šalių kūrybiškiausi „Harley-Davidson“ atstovai varžysis tarp Vidurio ir Rytų Europos mechanikų.