Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Harley-Davidson“ pradeda 20 tūkstančių kilometrų epinę kelionę – „Discover More“

2014 m. gegužės 5 d. Vidurio Rytuose motociklas „Street Glide“ pradės kelionę per du žemynus: jis važiuos geriausiais turistiniais maršrutais, supažindins su gyvomis kultūromis ir dalinsis kelionės įspūdžiais su savo gerbėjais „gyvai“.
„Harley-Davidson“
„Harley-Davidson“ / „Harley-Davidson” nuotr,

Šioje įspūdingoje „Harley-Davidson“ kelionėje dalyvaus daugiau kaip 50 atrinktų motociklininkų iš Europos, Vidurio Rytų ir Šiaurės Afrikos. Jie paeiliui važiuos numatytu maršrutu ir dalinsis savo istorijomis internete. Į kelią leisis socialinės žiniasklaidos priemonių gerbėjai, garsenybės, žurnalistai ir žinomi motociklininkai. 

Šį žygį „Harley Davidson“ įamžins pirmą kartą bendradarbiaudama su kūrybinės produkcijos bendrove „KngLAD“, kuri fiksuos tikras emocijas, nuotykius ir atradimus kiekviename kelionės posūkyje.

„Harley-Davidson” nuotr,/„Harley-Davidson“
„Harley-Davidson” nuotr,/„Harley-Davidson“

Trijų žmonių komanda filmuos kiekvieną kelionės etapą: fiksuos stulbinančias motociklininkų istorijas ir kurs patrauklų turinį, kuris parodys kokia įdomi ir jaudinanti gali būti kelionė „Harley-Davidson“ motociklu. Gerbėjai visame pasaulyje galės prisijungti ir realiu laiku gauti naujienas, nuotraukas ir vaizdo įrašus per socialinės žiniasklaidos priemones ir „Discover More“ interneto svetainę.

„Discover More“ finalu taps „Street Glide“ atvykimas į Europos motociklų savaitę Austrijoje 2014 m. rugsėjo 6 d. „Discover More“ motociklininkai švęs žygio pabaigą su tūkstančiais kitų aistringų motociklų gerbėjų didžiausiame Europoje atvirame motociklų festivalyje.

„Harley-Davidson” nuotr,/„Harley-Davidson“
„Harley-Davidson” nuotr,/„Harley-Davidson“

Motociklas, prie kurio kelyje prisijungs šimtai kitų prisiekusių turistų motociklininkų, iki 2014 m. gerbėjams bus demonstruojamas Europos parodose. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos