2017 metais „Harley-Davidson“ verčia naują jaudinantį puslapį ir sukūrė „Road King Special“ modelį.
„Harley-Davidson“ Stiliaus ir dizaino viceprezidentas Bradas Richardsas:„FL serija visada atspindėjo„Harley-Davidson“ važiavimo grynumą ir pojūtį. Pakeisdami chromuotas detales juodomis ir nubrėždami žemesnį motociklo profilį, mes perkėlėmė tradicinį „Road King“ į visiškai naują „custom bagger“ motociklų erdvę. „Road King Special“ sutvertas važiavimui. Tokiam kietam važiavimui, kuris sėja grėsmę. Būtent tam jį ir sukūrėme...“
Savo tamsia išvaizda ir galingu „Milawaukee-Eight“ 1750 cm3 darbinio tūrio varikliu naujasis „Road King Special“ visą „Harley-Davidson Touring“ motociklų gamą kreipia naujo dizaino linkme.
Pakaba taip pat derinama su stiliumi ir patobulintu varikliu. Naujosios šakės detalės dabar geriau kontroliuoja ir slopina judesius. Galiniai amortizatoriai sukurti visiškai iš naujo. Vietoje reguliavimo oru, dabar jų kietumas reguliuojamas hidrauliniu būdu.
„Road King Special” galima rinktis iš keturių spalvų:
- „Vivid Black“ juodos
- „Charcoal Denim“ pilkos
- „Hot Rod Red Flake Hard Candy Custom“ raudonos
- „Olive Gold“ auksinės
Visi 2017 metų „Harley-Davidson Touring“ serijos motociklai komplektuojami su „Milwaukee-Eight“ varikliu. Jis pasižymi greitesne reakciją į akseleratorių, daugiau galios lenkiant, sodresniu garsu ir švelnesniu važiavimu. Būtent tokio, kurio reikalauja „Touring“ serijos savininkai.
„Road King Special“ yra pirmasis modelis, turintis juodai dažytą „Milwaukee-Eight“ variklį.
Kiekvienas „Milwaukee-Eight“ variklis išvysto 10 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesni „Touring“ modeliai. Kartu su padidintu variklio darbiniu tūriu kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti oro įsiurbimo ir išmetimo srautą. Visa vožtuvų sistema nereikalauja priežiūros, nes kėlikliai ir kumšteliai gamykloje sureguliuoti visam variklio tarnavimo laikui. Dvigubos žvakės kiekvienam cilindrui leidžia efektyviau uždegti degalus. Viena grandine varomas paskirstymo velenėlis yra lengvesnis, mechaniškai paprastesnis ir sukelia mažesnę trintį bei garsą
„Milwaukee-Eight“ variklis lengvesnis nei jo pirmtakas, todėl visa papildoma galia prisideda prie paspartėjusio greitėjimo. Palyginus su „Twin Cam High Output 103“ varikliu, „Milwaukee-Eight 107“ iki 100 km/val. įsibėgėja 11 proc. greičiau, o tai sudaro 2-3 motociklo ilgio pranašumą. Aukščiausia pavara nuo 100 iki 130 km/val. jis taip pat 11 proc. arba 1-2 motociklo ilgiais greitesnis.
Galinis išmetimo vamzdis nukreiptas kitur, o katalizatorius perkeltas, kad keleivis būtų apsaugotas nuo karščio. Laisvi motocilo sūkiai buvo sumažinti nuo 1000 iki 850 sūkių per minutę.
Ant guminių tarpinių pritvitintas „Milwaukee-Eight“ variklis turi vieną balansyrą, kuris pašalina 75 proc. vibracijos tuščiomis apsukomis. Taip motociklininkui ir keleiviui suteikiama daugiau komforto.
„Road King Special“ modelio nauji galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia vienos rankenėlės pagalba juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose standartiniuose „Touring“ modeliuose. Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą.