Taip, visi dviračiai turi kelias ypatingas funkcijas – dviratininkai visada gryname ore, jie išvengia eismo spūsčių, mieste dažniausiai lenkia ne tik viešąjį transportą, bet ir automobilius. „Honbike“ visa tai irgi turi. Ir tai tikrai ne viskas.
Pirmiausia reikia išbandyti patį važiavimą. Dviračio modelis ir dizainas sukurtas taip, kad sėdėsena būtų gana vertikali. Tiksliau – klasikinė, kuomet visas kūno svoris ant vairo, sėdynės ir pedalų pasiskirsto tolygiai. Pliusas – 190 cm ūgio žmogui šis modelis nėra per mažas. O 160 cm ūgio žmogui – nėra per didelis. Tai nėra ilgoms kelionėms skirtas sprendimas, nors su vienu įkrovimu elektrinės paspirties ir pagalbos užteks beveik 100 kilometrų.
Labai geras jausmas tokiu dviračiu važiuoti Vilniaus gatvėmis. Lengvumo jausmas apima ne tik dėl elektros variklio pagalbos įkalnėse. Akimirksniu sužavi tai, kad dviratis vietoje grandinės naudoja ypač tvirtą „Gates“ anglies pluošto diržą. Ne plieno žvaigždės, ne metaliniai nareliai, o šiuolaikinis, lengvas, tvirtas ir absoliučiai tylus mokslo ir dizaino sprendimas.
Anglies pluošto ir titano detalės be abejonės lengvina visą dviratį. Savo kategorijoje jis yra vienas iš lengvesnių ir sveria 20.2 kilogramo. Yra aibė daug sunkesnių elektrinių dviračių. Jei jo nereikia nešti rankomis į septintą aukštą, tuomet tai tikrai nėra minusas. Važiuojant ir manevruojant svorio visiškai nesijaučia. Beje, jokio sunkumo nėra ir vizualiai – greičiausiai taip yra dėl aptakaus minimalistinio dizaino ir užapvalinimų. Taip pat dėl rėmo vamzdyje įmontuotos ir taip meistriškai paslėptos baterijos.
Anglies pluošto diržas turi dar vieną pliusą – jo nereikia tepti. Tai reiškia, kad praktiškai nėra galimybių išsitepaluoti šviesias kelnes, o tepaluose nesikaups dulkės, kurios paprastai per ilgesnį laiką gerokai pakenkia tradicinėms grandinėms ir žvaigždžių danteliams bei sutrumpina jų tarnavimo laiką.
Galime drąsiai teigti, jog „Honbike“ daugelis mūsų mielai naudotume kasdieniams pasivažinėjimams po miestą. Šis elektrinis dviratis visą šiltąjį sezoną neabejotinai mums visiškai pakeis visuomeninį transportą.
Čia reikėtų pažymėti, kad gamintojas minėtai anglies pluošto pavarai „Gates Carbon Belt Drive“ žada 10 tūkst. kilometrų be rūpesčių ir gedimų. Po to – tikėtinas smulkus techninis aptarnavimas keičiant kelias labiausiai apkrautas detales ir… vėl tiek pat. Juk dviračiui tai beveik amžinybė!
Verta išbandyti ne tik ratus, bet ir programėlę, kurios funkcijose yra dviračio registravimas savo profiliui. Telefonu galėsite jį tiesiog užrakinti ir motoras neveiks. Tai ne tik prevencinė priemonė nuo vagysčių. Dar programėlėje galima stebėti dviračio baterijos būklę, nuvažiuotą atstumą. Žinoma, informatyvūs žemėlapiai. Patogu perjungti dviratį į Eco, City, Sport režimus. Ličio jonų bateriją pavyks įkrauti per 4-4.5 val. Rankenėlėje integruotas LCD ekranas demonstruoja svarbiausius rodmenis.
Faktas – gal tai ne kelioninis dviratis žygiams per visą žemyną, bet nuvažiuoti galima labai toli. Dideli ratai skirti tikrai neblogam pravažumui, maloniai sugeria kelio nelygumus, o titano konstrukcija atlaikys didžiules apkrovas. Šis dviratis nebijo sušlapti ir turi velniškai gerus diskinius stabdžius. Neabejotinai jis sukurtas ilgaamžiškumui ir universaliam stiliui.