„Honda“ dar prieš keletą metų buvo pareiškusi, kad naujasis „Type-R“ bus greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis Niurburgringe ir turėtų aplenkti netgi „Honda NSX-R“. Gal ir neypač stebuklingas noras yra aplenkti praėjusiame tūkstantmetyje sukurtą automobilį (tebūnie tai ir „japoniškas ferraris“, bet jis buvo greitas prieš dvidešimt metų), tačiau tikslas tapti greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu – sveikintinas.
Tai bus pirmasis „Honda“ kompanijos blynas, kepant hečbeką su tokiu (benzininiu su turbina) varikliu. Nors tas variklis dviejų litrų darbinio tūrio, jis išvysto 280 AG. Tai – beveik tiek pat, kiek NSX-R ir tiek pat, kiek turi dabartinis rekordininkas „Leon Cupra 280“.
Jeigu „Civic Type-R“ taps greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu Niurburgringe, jis pretenduotų tapti ir greičiausiu keturių cilindrų variklį turinčiu automobiliu. Šis titulas dabar priklauso „Caterham R500 Superlight“, „Nurburgring Nordschleife“ ratą įveikusiam per 7 min. 55 sek.
Iš išvaizdos šis modelis primena pasaulio kėbulinių automobilių žiedinių lenktynių čempionatui (WTCC) ruoštą bolidą. Platesnės priekinės arkos, galinis difuzorius bei kiti aerodinaminiai elementai čia sumontuoti ne tik dėl grožio. WTCC lenktynėse „Honda“ pilotuojantis Gabriele Tarquinis teigia, kad naujasis „Civic Type-R“ savo charakteriu primena tikrą žiedinį automobilį.
„Dinaminės savybės bei automobilio charakteris yra nuostabus. Buvau nustebintas jo galia bei sukimo momentu – net ir tokiais dideliais parametrais, perduodamais per priekinius ratus automobilį valdyti labai lengva. Tai primena mano „Civic“, su kuriuo lenktyniauju WTCC serijoje“, – teigė jis. Žinoma, kitų žodžių iš „Honda“ vardą lenktynių trasose ginančio piloto ir nereikėtų tikėtis.