Tarp 50 pasaulio perkamiausių automobilių šiame ketvirtyje, CR-V atsidūrė vienuoliktoje vietoje, užėmęs aukštesnes pozicijas nei tokie konkurentai kaip „Toyota RAV4“, „Volkswagen Tiguan“ ir „Nissan Qashqai“.
Didele dalimi CR-V sėkmę pasaulinėje rinkoje galima priskirti pirminei, ir toliau įtvirtinamai automobilio idėjai – optimaliam sedano efektyvumo ir darbinių rodiklių bei SUV praktiškumo, visapusiškumo ir saugumo deriniui.
Pastaraisiais mėnesiais CR-V pardavimai Europoje dar labiau išaugo, rinkoje pristačius naująjį 1,6 i-DTEC modelį, kuriuo bandyta patenkinti regione vis didėjantį mažos CO2 emisijos dyzelinių variklių poreikį bei 2 varomųjų ratų SUV automobilių tendencijas. Dviejų varomųjų ratų modeliai šiuo metu sudaro daugiau nei ketvirtį visos Europos miesto visureigių (C-SUV) rinkos.