Priminsime, kad 1988-1992 metais kartu su „Honda“ pagalba „McLaren“ F-1 lenktynėse iškovojo keturis čempiono titulus ir keturiskart tapo čempione tarp konstruktorių.
Visgi, „McLaren“ komandos vadovas Martinas Whitmarshas akcentuoja, kad jų kolaboracija su „Honda“ gali išplisti ir už „Formuės-1“ lenktynių ribų, nors anksčiau tokie gandai buvo neigiami.
„Šis kontraktas kol kas apsiriboja „Formulės-1“ lenktynėmis, tačiau tikime, kad lenktynėse abiejų kompanijų sukauptą patirtį galėtume pritaikyt ir serijinių automobilių gamyboje“, – Vengrijos F-1 lenktynių savaitgalio metu Whitmarshas teigė „Autocar“ atstovams.
Komandos vadovas pridūrė, kad „McLaren“ šiuo metu neturi jokių kitų partnerių mašinų gamyboje, todėl „Honda“, jo manymu, būtų puikus pasirinkimas.
Britas pridūrė, kad bendradarbiavimo pasekmės artimiausiu metu nebus pastebėtos automobilių pramonėje. Šiuo metu „McLaren Automotive“ kuria būsimąjį „Porsche 911“ konkurentą, žinomą P13 pavadinimu – teigiama, jog šios mašinos „Honda“ inžinieriai nelies.
Negana to, naujojo NSX bandymų metu buvo pastebėtas ir „McLaren MP4-12C“ automobilis. Tačiau tikėtina, kad jis buvo naudojamas tik siekiant surasti svarius atskaitos taškus, kurie „Honda“ kompanijai leistų pagaminti konkurencingą mašiną.
„Honda“ su „McLaren“ automobilių gamyboje niekada nebuvo partneriais, tačiau projektuodamas greičiausią visų laikų superautomobilį su atmosferiniu varikliu („McLaren F1“) inžinierius Gordonas Murray‘us įkvėpimo sėmėsi iš to meto japonų atsako italams – „Honda NSX“.