„Honda CL“ serijos ištakų galima ieškoti prieš penkis dešimtmečius, kai tarp vairuotojų išpopuliarėjo scrambler tipo motociklai. „Skrambleriai“
– tai gatvėms, blogiems keliams ir lengvai bekelei skirti modeliai.
Vardan didesnio greičio, jų korpusas kaip įmanoma palengvintas nuimant nereikalingas detales, paaukštinta pakaba, uždėtos grubesnės padangos, aukšta išmetimo vamzdžio pozicija. Atsiradę iš praktinių sumetimų (Džakartos ar Manilos gatvės niekad negarsėjo lygiu asfaltu), modifikuoti „skrambleriai“ tapo jų savininkų saviraiškos priemone.
„Honda CL500 – tai „skrambleris“ 2.0, pritaikytas šiandienos vairuotojo poreikiams. „CL500“ yra lengvas motociklas ištikimas segmento tradicijai, o gausybė kosmetinių priedų leidžia motociklą suasmeninti savam stiliui”, – teigė „Nippon Auto“ motociklų prekybos vadovas Artūras Vilpišauskas.
„CL500“ varomas 471cc variklio, pasiekiančio 34.3kW galią ir 43.4Nm sukimo momentą. Motociklas komplektuojamas su mechanine šešių laipsnių transmisija bei praslystančia sankaba. Ilgos eigos pakabą sudaro 41 mm teleskopinės šakės ir reguliuojamas galinis amortizatorius. Motociklas komplektuojamas su 19 colių priekiniu bei 17 colių galiniu ratlankiais. Motociklo ABS sistema subalansuota lengvos bekelės sąlygoms.
Su retro išvaizda dera šiuolaikiniai sprendimai: visi motociklo žibintai yra LED tipo, modelyje įkomponuotas elektroninis prietaisų skydelis.
„Honda“ motociklų gamoje „CL500“ taip pat išsiskiria ryškiomis
spalvomis: galima rinktis iš tamsiai žalios, melsvos, juodos ir oranžinės.
Retro dizaino dvasia „CL500“ giminingas „Honda Rebel“ serijos modeliams.
Prie klasikinės išvaizdos „Rebel CMX500“ pernai prisijungė didesnės galios „CMX1100“ modelis. Šių metų „EICMA“ parodoje „Honda“ taip pat pristatė kelionėms skirtą „CMX1100 Touring“ versiją, kuri komplektuojama su nuo vėjo saugančiu aukštu priekiniu stiklu bei 35 litrų talpos šoniniais krepšiais.