„Nors praėjusiais metais fiksavome įspūdingą pardavimų šuolį, nesiekiame tapti rinkos lyderiu pagal pardavimus. Mūsų tikslas – ilgalaikiai ryšiai su „Honda” vairuotojais. Turime vieną pažangiausių techninio aptarnavimo centrų Lietuvoje. Džiaugiamės, jog pirkėjai lieka ištikimi „Honda” ženklui, o „Honda” šeima Lietuvoje nuolat didėja” – teigė UAB „Nippon Auto” generalinis direktorius Ignas Daublys.
Mūsų tikslas – ilgalaikiai ryšiai su „Honda” vairuotojais.
Vadovo teigimu, pirkėjai renkasi „Honda”, nes gamintojo automobiliai išbaigtumu prilygsta prabangos klasės automobiliams.
„Tai patikimi varikliai, puiki triukšmo izoliacija, aukšta salono medžiagų kokybė bei pažangūs technologiniai sprendimai, kuriems pirkėjai skiria vis daugiau dėmesio” – teigė UAB „Nippon Auto” generalinis direktorius Ignas Daublys.
Praėjusiais metais „Honda” pristatė naują HR-V miesto visureigį. Jis sudarė beveik penktadalį (34 921 vienetai) kompanijos pardavimų Europoje.
„Nors HR-V ir priskiriamas mažųjų miesto visureigių segmentui, modelyje daug dėmesio skirta praktiškumui. Išskirtinė „Magic Seat” sistema leidžia universaliai išlankstyti visas automobilio sėdynes bei automobilio salone gabenti nestandartinius krovinius – surinktą dviratį ar net banglentę. Tai vienas talpiausių ir universaliausių automobilių savo segmente” – teigė Ignas Daublys. Miesto mažylio „Honda” Jazz pardavimai Europoje išaugo 26 procentais.
Daugiau parduota ir pernai atnaujinto „Honda” CR-V modelio visureigių. „Honda” CR-V modelis puikiai atitinka aukštesnio segmento pirkėjų lūkesčius, kurie vertina subtilų, neiššaukiantį automobilio dizainą, praktiškumą bei puikias vairavimo savybes.
Tarp CR-V pirkėjų stebime ypatingai didelę ištikimybę šiam modeliui – atėjus laikui keisti automobilį, jie vėl renkasi CR-V” – teigė Ignas Daublys