„Huawei“ pristatė naują 4G ryšio įrenginį automobiliui

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ pristatė naują įrenginį automobiliui – „Huawei ME909T“. 4G LTE įrenginys palaiko naršymo internete, duomenų tvarkymo ir informacijos perdavimo operacijas tarp transporto priemonių.
„ICT 2013“ parodos akimirka
Automobilių įranga / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Remiantis „Enfodesk“ prognozėmis, jau 2022-aisiais visose transporto priemonėse bus instaliuoti telematikos įrenginiai. Pristatę „Huawei ME909T“, atsiliepiame į šią naują pasaulinę tendenciją ir atsiduriame pirmosiose pozicijose,“ – sakė Steven Lau, „Huawei“ mobiliųjų plačiajuosčio ryšio produktų linijos viceprezidentas. „Važiuojant kelyje „Huawei ME909T“ 4G LTE ryšį teikia sparčiausiu greičiu.“

„Huawei ME909T“ yra tvirtas 40x40x4 mm dydžio įrenginys, montuojamas transporto priemonėse. Jis yra pritaikytas važiavimui dideliu greičiu ir įvairioms sudėtingoms situacijoms – pavyzdžiui, kraštutinėms temperatūroms ar nepastoviam energijos tiekimui. „Huawei ME909T“ sklandžiai veikia nuolat kintančioje aplinkoje, naudoja mažai energijos ir išlaiko ilgą baterijos tarnavimo trukmę.

„Huawei ME909T“ teikia 4G LTE CAT3 ryšį iki 100Mbs greičiu. „Pin-to-Pin“ vartotojo sąsaja užtikrina sklandų perėjimą tarp 3G ir 4G LTE tinklų. „Huawei ME909T“ programinė įranga ir aplikacijos suderintos taip, kad automobilių vairuotojai važiuodami kelyje galėtų paprastai naudotis palydovine navigacijos sistema (GNSS), pagalbos skambučiais (eCalls), eismo nuorodomis ar informacija apie orus.

„Huawei“ prognozuoja, kad ME909T prisidės prie pasaulinės telematikos rinkos ir pagreitins „išmanių“ transporto priemonių tendenciją.

Rinkoje „Huawei ME909T“ pasirodys nuo 2014 metų kovo mėnesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis