Pagal naująją „Fluidic Sculpture 2.0“ dizaino kryptį suprojektuotas automobilis pasižymi kai kuriems Europoje gaminamiems modeliams būdingais bruožais. Tačiau dėl to stebėtis nereikėtų – mat, prie kompanijos vairo sėdi puikiai pramonėje žinomas Peteris Schreyeris, kadaise pats suprojektavęs keletą „Audi“ automobilių.
4990 mm ilgio, 1890 mm pločio ir 1480 mm aukščio „Genesis“, pasak „Hyundai“, savo klasėje nubrėš naujus erdvumo standartus. Ne paslaptis, kad korėjiečiai su šiais sedanais taikosi į 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“ bei „Audi A6“.
„Šis automobilis buvo projektuotas taip, kad būtų pajėgus konkuruoti segmente, kuriame dominuoja vokiški vardai“, – oficialiai teigė „Hyundai“.
Didžioji korėjiečių naujiena – visų varančiųjų ratų važiuoklės – ankstesnės kartos „Genesis“ turėjo tik galinius varančiuosius ratus. Neabejojama, kad sprendimas montuoti dvi varančiąsias ašis sulauks didesnio palaikymo šaltesniu klimatu pasižyminčiose šalyse.
Gamintojas tvirtina, kad po oficialaus koncepto pristatymo jie sulaukė 3,5 tūkst. šių modelių užsakymų. Serijinė „Hyundai Genesis“ versija bus pristatyta kitų metų pradžioje vyksiančioje Detroito parodoje, tuo tarpu per visus 2014-uosius metus korėjiečiai tikisi parduoti 62 tūkst. tokių automobilių. Beveik pusė iš jų numatoma vietinei, Pietų Korėjos rinkai.
Naujos kartos „Genesis“ gaus keturių pakankamai galingų variklių gamą. Silpniausi bus 3,0 litrų ir 3,3 litro V6 agregatai su atitinkamai 253 ir 278 AG. Galingiausia V6 jėgainė (3,8 litro) turės 328 AG, o galingiausio gamoje agregato poziciją užims 5,0 litrų V8 motoras su 423 AG. Visi baziniai modeliai gaus 8 laipsnių automatines pavarų dėžes.
Be Pietų Korėjos, šie prabangūs sedanai bus parduodami Šiaurės Amerikoje, Kinijoje, Rusijoje, Europoje ir Artimųjų Rytų rinkoje.