Gamintojai pranešė, kad koncepcinis „Hyundai Ioniq“ pavirs net trim skirtingom jėgainėm bei pavarom varomais automobiliais: tradiciniu hibridu, iš elektros tinklo pakraunamu hibridu ir elektromobiliu.
Korėjos gamintojas, siekdamas tokio trejopo tikslo, susidūrė su konstrukciniais sunkumais. Viena vertus, modelis turi būti lengvas ir tvirtas. Kita vertus, jis turi tikti visiems trims skirtingiems jėgainių tipams.
Todėl 53 proc. konstrukcijos sudaro itin tvirtas plienas, o kai kurie važiuoklės elementai ir variklio bei bagažinės gaubtai lieti iš aliuminio.
Korėjiečiai savo hibridiniams varikliams sukūrė naująjį didžiausio pasaulyje šiluminio efektyvumo (40 proc.) 1,6 l darbinio tūrio Kappa GDi variklį, kuris kartu su elektriniu varikliu išvysto atitinkamai 105 AG ir 43,5 AG.
Daugiau informacijos apie visus tris modelius „Hyundai“ pateiks kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje.