„Hyundai“: Priekyje būti tiesiog geriau

Artėjant vienai žiūrimiausių televizijos transliacijų Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) – amerikietiško futbolo „Super Bowl“ varžyboms, automobilių gamintojai galanda vaizdo kameras ir kompiuterius kurdami galingus reklaminius klipus.
„Hyundai Sonata Turbo“ reklamos akimirka
„Hyundai Sonata Turbo“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Šios transliacijos metu rodomoms reklamoms automobilių gamintojai paaukoja nemažą dalį savo metinio rinkodaros biudžeto. Ankstesnė patirtis neapgauna – būtent šių „Super Bowl“ metu rodoma reklama yra efektyviausia.

„Hyundai“ JAV rinkai paruošė dvi reklamas, pavadintas „Įstrigęs“ ir „Sujaudintas“. Pirmoji – apie galingiausią „Hyundai Sonata“, su turbinos pagalba išvystantį 274 AG. Vaizdo siužete vaidzuojama, kaip malonu yra aplenkti lėtai besivelkančias ar pavojingai atrodančias transporto priemones.

Antroji skirta „Hyundai Genesis“ sedanui, kurio Europos rinkose neišvysime. Tai – pretendentas į tiesioginius E klasės „Mercedes-Benz“, „Lexus GS“ ar 5 serijos BMW konkurentus. To „Hyundai“ neslepia ir reklamoje – teigiama, kad galingiausia „Genesis“ sedano versija turi daugiau galios nei BMW 550i, o jo įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h (0-60 myl./h) trunka mažiau nei „Mercedes-Benz E550“.

Galingiausias „Genesis“ sedanas turi 5 litrų darbinio tūrio variklį, išvystantį 430 AG ir 510 Nm bei turi 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų