„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Hyundai“ rėžė visiškai kitokią nuomonę apie elektromobilius: tai tikra nelaimė

Keletas senųjų automobilių gamintojų mano, kad pereinant nuo tradicinių automobilių gamybos prie elektromobilių, sumažėja darbuotojų poreikis, o tai kelia problemų su darbuotojų sąjungomis, kurios automobilių pramonėje yra gana stiprios.
Elektromobilis
Elektromobilis / 123rf.com

Pietų Korėjoje esančios „Hyundai“ sąjungos vadovas elektra varomus automobilius pavadino „nelaime“ ir „blogiu“. „Hyundai Motor Union“, didžiausios ir galingiausios Pietų Korėjos sąjungos vadovas Ha Bu Youngas duodamas interviu „Reuters“ pareiškė, kad „elektromobiliai yra nelaimė. Jie yra blogis. Esame labai susinervinę“.

Ha Bu Youngas prognozuoja, kad dėl perėjimo prie elektromobilių net 70 proc. automobilių pramonės darbuotojų neteks darbo.

Šie pateikti procentai yra gana naujas dalykas, nes, nors „Ford“ ir „Daimler“ bendrovės įspėjo savo darbuotojus, kad dėl perėjimo prie elektromobilių, o tiksliau dėl efektyvesnio elektrinių transporto priemonių gamybos būdų, dalis darbuotojų neteks darbo, tačiau toli gražu ne 70 proc.

Ha Bu Youngas sako, kad jis „jaučia krizę“, o to jausmo priežastis yra ta, kad „General Motors“ paskelbė, jog Pietų Korėjoje uždaro savo gamyklą. Nors ta uždaroma gamykla neturi nieko bendro su elektromobiliais ir, kaip „General Motors“ nurodo, viskas yra susiję su „didelėmis darbo sąnaudomis ir mažėjančiais pardavimais.“

Kalbant apie „Hyundai“ elektrifikavimo pastangas, jos yra vis dar mažos. Bendrovė turi tik „Ioniq Electric“ ir tą patį gamina tik nedideliais kiekiais.

Visgi jie rodo tam tikras pastangas elektromobilių sektoriuje. „Hyundai“ kiek anksčiau paskelbė apie naujojo „Kona Electric“ elektromobilio pasirodymą rinkoje. Šio automobilio pristatymas Ženevoje vykusioje parodoje sulaukė ir ganėtinai daug žiniasklaidos dėmesio, ypač po to, kai „Hyundai“ bendrovė pabandė įgelti Elonui Muskui. Tiesa, „Kona Electric“ gamybos apimtys, numatoma, irgi nebus itin didelės.

„Hyundai“ ir anksčiau yra teigusi, kad ji nėra itin optimistiškai nusiteikusi dėl elektrinių transporto priemonių. Ši bendrovė įžvelgia didesnį vandeniliu varomo transporto potencialą, tačiau bent iki 2025 m. nesitiki, kad ši technologija bus plačiai išvystyta. Kita vertus, „Hyundai“ planuoja, kad iki 2025 m. elektrinės transporto priemonės bendrame jų automobilių pardavimų krepšelyje sudarys 10 proc. Tokia pozicija atitinka ir anksčiau „Hyundai“ bendrovės išsakytus žodžius, kad „mes gaminsime elektromobilius iki tol, kol viską į savo rankas perims vandeniliu varomi automobiliai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų