„Santa Fe“ buvo pirmasis „Hyundai“ SUV klasės visureigis. Tai viena ilgiausiai parduodamų mūsų automobilių serijų ir vienas svarbiausių modelių ir pasaulyje, ir Europoje, – pasakoja „Hyundai Motor Europen“ rinkodaros ir gaminių vadovas Andreas-Christophas Hofmannas. – „Hyundai“ laiko „Santa Fe“ savo ikona, kurios projektas, techninė įranga, salonas ir komfortas nuolat tobulėja. Naujausiomis charakteristikomis jis stiprina savo, kaip flagmano, padėtį plačiame mūsų SUV asortimente, taip pat naujomis inovacijomis ir elektrifikavimo sprendimais vesdamas visą segmentą į priekį.“
„Santa Fe“ – pirmoji karta: nuo ko viskas prasidėjo (2000–2006)
„Hyundai“ pirmą kartą „Santa Fe“ pristatė Ženevos automobilių parodoje 2000 metais. Vėlesnių kartų automobiliai šį modelį iškėlė į „Premium“ klasę, bet pirmasis „Santa Fe“ buvo labai praktiškas ir vertinamas dėl savo funkcionalumo bei patikimumo. Teko sparčiai plėsti gamybą, nes paklausa, ypač Jungtinėse Valstijose, viršijo lūkesčius.
Pirmosios kartos „Santa Fe“ buvo grubokos ir paprastos išvaizdos, bet automobilis buvo ilgesnis ir platesnis už daugelį savo konkurentų ir turėjo gerus bekelės parametrus. Automobilyje buvo pakankamai vietos penkiems žmonėms ir bagažui. Taip pat netrūko ir komforto įrangos, tokios kaip kondicionierius, CD grotuvas, elektra valdomi langai. 2003 metais „Hyundai“ sureagavo į klientų lūkesčius ir sumontavo galingesnį variklį, o keturių varomųjų ratų sistemai buvo sukurtas atskiras valdymo įtaisas.
„Santa Fe“ – antroji karta: daugiau galios, erdvės ir saugumo (2006–2012)
Antrosios kartos „Santa Fe“ pirmą kartą pasirodė tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje 2006 m. sausio mėn., kai projektuojant automobilius daugiau dėmesio imta skirti jų išvaizdai. „Santa Fe“ įgijo aptakesnę formą, be to, gavo didelės galios dyzelinį variklį ir atnaujintą V6 benzininį variklį. Salone atsirado prabangos detalių – buvo naudojamos minkštesnės medžiagos, mėlynas foninis jungiklių ir mygtukų apšvietimas. Padidėjo automobilio gabaritai, tad dabar siūlomas ir septynių vietų „Santa Fe“.
Norėta pasiūlyti pirkėjams saugesnį automobilį. Standartinė įranga papildyta elektronine stabilumo kontrolės sistema (ESC), stabdžių antiblokavimo sistema ABS, šoninėmis saugos pagalvėmis visose sėdynių eilėse, padangų slėgio jutikliais ir reguliuojamais galvos atlošais. Kaip papildomą įrangą buvo galima rinktis navigacijos sistemą, galinio vaizdo kamerą ir pastovaus greičio palaikymo sistemą.
„Santa Fe“ – trečioji karta: patobulinta sauga, prisijungimo galimybės (2012–2018)
Trečiosios kartos „Santa Fe“ tapo „Hyundai“ pažangos šuoliu. Naujasis modelis išlaikė ankstesnius privalumus, erdvų saloną ir patikimumą, tai sujungdamas su dinamiška, šiuolaikine išvaizda. „Santa Fe“ dabar papildytas naujoviškais, vairavimą lengvinančiais išmaniaisiais įtaisais. Pavyzdžiui, buvo pasiūlytas intuityvaus valdymo galimybę teikiantis aštuonių colių daugiafunkcinis ekranas.
„Hyundai“ sutvirtino savo, kaip pažangiausių saugos sistemų gamintojo, padėtį. Šių savybių pavyzdžiai būtų diskiniai stabdžiai visuose ratuose, avarinio stabdymo stabdžių stiprintuvas kartu su stabdžių antiblokavimo sistema ABS ir elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo priekinei ir galinei ašiai sistema. Šiuolaikinės technologijos, dinamiškas dizainas ir gausi saugos įranga sudaro patrauklią visumą, kuri papildė ir praplėtė „Hyundai“ pirkėjų ratą.
„Santa Fe“ – ketvirtoji karta: „SmartSense“ technologija ir naujas dizainas (2018– )
Ant ankstesnių modelių sėkmės pagrindo buvo sukurtas ketvirtosios kartos „Santa Fe“, jis visuomenei pristatytas 2018 metais. Ketvirtosios kartos „Santa Fe“ siūlo „Premium“ klasės važiavimą, aukščiausios klasės įrangą ir technologijas, geriausias savo klasėje saugos savybes ir įrangą.
Drąsų elegantiškojo „Santa Fe“ dizainą ir sportišką prigimtį pabrėžia priekinės grotelės „Cascading Grille“ ir šoninės lenktos linijos, nuo priekinių žibintų per stogo kontūrą siekiančios iki galinių žibintų. Naujojo „Santa Fe“ salonas didesnis nei jo pirmtakų, antroje sėdynių eilėje palikta 38 mm didesnė erdvė kojoms.
„SmartSense“ technologiją naudojantis „Santa Fe“ yra vienas saugiausių savo klasės automobilių, „Euro NCAP“ bandymuose gavęs penkias žvaigždutes. „Hyundai“ visą laiką rūpinasi savo klientų saugumu ir vis siūlo inovatyvių savybių, tokių kaip „Hyundai“ sukurta sistema „Rear Occupant Alert“, kuri aptinka ant galinės sėdynės esantį vaiką arba augintinį išlipantį iš automobilio ir įspėja apie tai vairuotoją. Kitas saugą didinančios įrangos pavyzdys – įspėjimo apie skersinį eismą gale sistema, kuri stebi automobilio aplinką 180 laipsnių kampu ir, pastebėjusi kliūtį, įspėja atbuline eiga važiuojantį vairuotoją arba, jei reikia, pati įjungia stabdžius, kad išvengtų susidūrimo.
Artimiausiu metu bus atskleistos atnaujintos ketvirtosios kartos „Santa Fe“ laukiančios naujovės.