Gamintojas dar neturi šio prašmatnaus bei elegantiško „Genesis“ prototipo, tačiau spaudos atstovams per specialų renginį buvo išdalintos 3D maketo nuotraukos.
Nesunku pastebėti, kad su prabangiu sedanu „Hyundai“ taikosi į prestižinių automobilių gamintojų kūrinius, tokius, kaip „Audi A6“, 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“ ar kai kuriuos „Jaguar“, „Lexus“ modelius.
Sutikite, nežinant, kad tai – „Hyundai“ automobilis, tokia mintis nė nešautų į galvą. Tokį „Genesis“ prototipą nebūtų gėda netyčia pavadinti ir kokio kito prabangių automobilių gamintojo vardu.
Pietų Korėjos koncernas tvirtina, kad šio prašmatnaus sedano gamyboje bus naudojamas itin tvirtas plienas, o pakabos elementai bus valdomi elektroniniu būdu, per specialią „Advanced Traction Cornering Control“ (ATCC) sistemą.
Elektrinis vairo stiprintuvas su kintamu perdavimo laipsniu taip pat bus sumontuotas kiekviename naujos kartos „Genesis“ limuzine. Gamintojas tvirtina, kad šis automobilis bus itin stabilus esant dideliam greičiui, tačiau labai manevringas beveik visose situacijose.
Variklių galia į galinius (už papildomą kainą – į visus) varančiuosius ratus bus perduodama per specialią HTRAC sistemą, kuri sukimo momentą paskirstys kiekvienai ašiai pagal apkrovą bei situaciją. Portalo Edmunds.com duomenimis, naujos kartos „Genesis“ naudos 3,8 litro V6 variklius su 333 AG arba 5,0 litrų V8 jėgaines su 429 AG.
Tikėtina, kad oficialiai šis automobilis bus pristatytas kitų metų sausį prasidėsiančioje tarptautinėje Detroito parodoje. Kaip ir ankstesnės kartos „Genesis“ sedanai, šis turėtų būti parduodamas tiek vietinėje Azijos rinkoje, tiek Jungtinėse Amerikos Valstijose.
„Hyundai“ nuotr./„Hyundai Genesis“ maketas |