Kaip rašo „carscoops.com“, pagrindinis „Hyundai“ tikslas atsisakyti „rusiškos lėlės“ (matrioškos) įvaizdžio, kai visi gamintojo automobiliai supanašėja savo išvaizda ir skiriasi tik jų dydis. Pietų Korėjos automobilių gamintojas nori skirtingiems savo modeliams suteikti daugiau identiteto ir paversti juos gražesniais už itališkus „Alfa Romeo“ ar „Maserati“ šedevrus.
Duodamas interviu „autonews.com“ portalui, „Hyundai“ dizaino skyriaus viceprezidentas SangYup Lee teigė, kad šiuo metu gamintojas turi keletą modelių, kurie „seksualesni“ už „Alfa Romeo“. Tačiau kur kas konkrečiau kalbėjo apie būsimą gamintojo dizaino strategiją.
„Prad nuo „Le Fil Rouge“ koncepcijos, mes atsisakome iki šiol naudotos strategijos. „Hyundai“ dizainas ateityje primins šachmatus. Lentoje jūs matote skirtingas karaliaus, karalienės, bokšto, žirgo ar pėstininko figūrėles. Jos atrodo skirtingai, skiriasi jų funkcijos, tačiau visi kartu jie yra viena komanda“, – teigė SangYup Lee.
Jis pridūrė, kad automobilis yra emocinis produktas, todėl „Hyundai“ nori savo pirkėjams suteikti maksimalų emocinį pasitenkinimą. SangYup Lee gyrė „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ už tai, kad šių gamintojų automobiliai labai gražūs ir emocionalūs, o jų dizainas padarė įtaką net ir Vokietijos automobilių gamintojų dizainui.
„Emocinis, jausminis grožis – jūs to nerandate masinių gamintojų produkcijoje. Todėl „Hyundai“ užduotis yra gaminti „seksualesnius“ automobilius už „Alfa Romeo“, – sakė SangYup Lee.